דודו אוואט חשף וריגש: זו הסיבה שהלכתי להישרדות

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

שוער העבר שיתף ברשת את הקטע מ"הישרדות" בו סיפר על העבירות הקשות שספג מרונאלדו והיגוואין, והוסיף: "אם אני ילד שהיה מזנק על אדמה, הגעתי לטופ של הטופ, כל אחד יכול. זה מה שאנחנו מנסים להעביר לדור הצעיר, שלפעמים מוותרים מראש על החלומות שלהם"

(גודל טקסט)

הערב (רביעי) ישודר פרק נוסף ב"הישרדות VIP" ובו שוער העבר דודו אוואט ימשיך לייצג את עולם הספורט בכלל והכדורגל בפרט. בשבט המאוחד, אוואט נכנס לשיחה עם שורד אחר, יונתן, ובה סיפר לו על תקרית שהייתה לו במהלך הקריירה עם לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. יונתן שאל את אוואט אם יצא לו לספוג עבירות חזקות במהלך שנותיו כשוער בספרד, ושחקן העבר השיב: "מלא. כריסטיאנו רונאלדו דפק לי פה צלקת עם הפקקים בלי כוונה, כאן", אמר תוך כדי שהוא מצביע על הזרוע שלו, לפני שהדגים איך הפנומן הפורטוגלי נכנס בו.

אוואט המשיך וסיפר: "היגוואין פתח לי את הגבה והיו לי שבעה תפרים. תוך כדי משחק הידקו אותי כדי שאוכל להמשיך עד המחצית, ואז במחצית תפרו אותי. זה סיכון, אתה מזנק לשחקן לרגליים, הוא לא עושה לך בכוונה. הקיצר, חוויות מאד יפות ומהנות, קריירה ברוך השם וזה מה שאנחנו מנסים להעביר היום לדור הצעיר. אני הגעתי מנצרת עילית הקטנה לרמות הגבוהות כשהייתי ילד שמזנק על אדמה, פתאום מגיע לטופ של הטופ. זה אומר שכל אחד יכול להגיע לזה. יש אנשים שנולדו לזה ויש להם כישרון כמו מסי ואינייסטה, אלה שחקנים כשרוניים, אבל לא כולם כאלה. אנשים מגיעים בעבודה קשה", סיכם.

השורד בן ה-44 שיתף את הקטע בחשבון הטוויטר שלו וסיפר מדוע החליט להגיע לצאת להרפתקה של הישרדות: "אחת הסיבות שבאתי להישרדות הייתה בני הנוער בפריפריה שלפעמים מוותרים מראש על החלומות שלהם. אני למדתי שזה לא משנה באיזה מגרש אפר התחלת, בסוף אתה יכול למצוא את עצמך חוטף מכה לראש מהפקקים של רונאלדו. הדרך לשם עוברת דרך הרצון לנצח, התשוקה להצלחה ולהיות מוכנים לעבוד קשה יותר מכולם", ריגש אוואט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי