גיבור: חאמס רודריגס "הציל את חייו" של יריבו שעבר התקף לב

תמונות קשות: מלך שערי המונדיאל לשעבר, שמשחק באל ראיאן בליגה הקטארית, זיהה כי עוסמאן קוליבאלי קרס לדשא, ותמך בראשו עד שהצוות הרפואי הגיע ופינה אותו

(גודל טקסט)

הקריירה של חאמס רודריגס בהחלט לא הגיעה לגבהים שציפו לאחר ההופעה הבלתי נשכחת שלו במונדיאל 2014. בעונה שעברה שיחקן הקולומביאני באברטון, ובקיץ הנוכחי הגיע עד לליגה הקטארית, שם הוא משחק באל ראיאן. במחזור הליגה האחרון כבש רודריגס צמד בדקה 69 ו-72 והוביל את קבוצתו ל-0:3 על אל ווקרה, אך האירוע אותו כולם יזכרו, ולא מפסיקים לדבר עליו ברשת – הוא מה שעשה חאמס בדקה ה-42.

בדקה זו קרס לדשא שחקנה של אל ווקרה עוסמאן קוליבאלי. חאמס רודריגס, שזיהה את המצב, רץ לעברו של שחקן ההגנה ממאלי, השעין עליו את ראשו ואיפשר לו לנשום. כך חיכה עמו עד שהגיעו אנשי הצוות הרפואי וקוליבאלי פונה לבית החולים. המשחק הופסק והמשיך יום לאחר מכן, מאותה דקה בה אירע המקרה.

ברחבי הרשת הריעו לפעולה של חאמס רודריגס, כאשר הרופאים בבית החולים אליו פונה קוליבאלי שיבחו אותו ואמרו ש"פעולה מצילת חיים" זו עזרה להם לייצב את מצבו של השחקן. קוליבאלי עדיין מאושפז, אך מצבו טוב. "תודה לכולם על התמיכה", אמרה אשתו של קוליבאלי. "מצבו של עוסמאן הוא יציב לאחר שעבר התקף לב, הוא חוזר לעצמו לאט לאט, אך בביטחון".

עוסאמן קוליבאלי שיחק מספר שנים בליגה הצרפתית, כולל חמש שנים במדי ברסט. בשנים 2016-2019 שיחק בפנאתינייקוס, וב-2019 עבר לאל ווקרה הקטארית. כאמור, רודריגס הוסיף צמד במחצית השנייה של המשחק (שכאמור, הופסק וחודש יום לאחר מכן מאותה נקודה בה נעצר), וסייע לקבוצתו לעלות למקום השמיני בליגה הקטארית עם 15 נקודות. אל ווקרה מקדימה אותה בארבע נקודות, והיא במקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי