לא תאמינו כמה עלתה הלמבורגיני החדשה של עמוס לוזון

עמוס לוזון
עמוס לוזון | אמיר מאירי

בעלי הפועל ראשון לציון התחדש ברכב נוצץ במיוחד, שסובב לא מעט ראשים בתל אביב והצטרף לאוסף המפואר שלו שכולל פרארי, פורשה ובנטלי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אם במקרה ראיתם ברחבי תל אביב למבורגיני חדשה ונוצצת בצבע ירוק זוהר, תדעו שמדובר ברכב החדש של בעלי הפועל ראשון לציון, עמוס לוזון. כפי שדווח ב"TMI", הרכב החדש של לוזון יעמוד בחניה עם שורת רכבי היוקרה שלו שכוללת פרארי, פורשה ובנטלי. אין הרבה רכבים מהסוג הזה בצבע הזה בישראל, כך שהנוכחות של איש העסקים בעיר הגדולה, מיד בלטה לעין.

הבעלים של קבוצת לוזון יכול להרשות לעצמו להתפנק באיזה רכב שרק ירצה, כשעל פי הערכות, החברה שלו שווה מאות מיליוני שקלים. אמנם איש העסקים לא מתעניין ברשתות החברתיות ולא מבזבז את זמנו על אינסטגרם, פייסבוק או בכלל, אבל הבת שלו, הסטייליסטית אור לוזון, מפצה על כך בגדול. את אבא עמוס תזכו לראות באינסטגרם כשאור הבת שלו מחליטה לשתף בקשר המיוחד ביניהם ובכיף הגדול שהם עושים יחד סביב העולם. אמנם תיעוד של הרכב החדש של אביה עוד טרם קיבלנו בסטורי, אבל אחרי הלו"ז המטורף של אורח החיים הבריא שלה ושלל חברותיה המפורסמות, המדור עוקב באדיקות. 

לפני שלושה ימים חגג לוזון את יום ההולדת ה-48 של בת הזוג שלו, המפיקה והשורדת לשעבר אירית רחמים, וזה ללא ספק תירוץ טוב לנסוע לבלות בתל אביב עם רכב הספורט החדש וההיסטרי שרכש בסכום המוערך בשני מיליון שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי