הנשיקה ה"דוחה" של דיוויד בקהאם עוררה סערה: "זה מעוות ומזעזע!"

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Jayne Kamin-Oncea / Stringer

כדורגלן העבר האגדי נישק את בתו הקטנה על הפה, שיתף את התמונה ברשתות החברתיות וזכה למבול של ביקורות קשות. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתיעוד

(גודל טקסט)

נשיקות על השפתיים בין הורים לילדים תמיד עוררו רעש גדול וכשהכוכבים הגדולים בעולם עושים זאת – הם חוטפים כהוגן. תשאלו את דיוויד בקהאם, שבסך הכל רצה להצטלם עם בתו האהובה, אבל הנשיקה שנתן לה לא מצאה חן בעיניי הגולשים שביקרו אותו בחריפות. לאגדת הכדורגל האנגלית ולבתו יש מערכת יחסים מאוד מיוחדת, כאשר היא מוגדרת על ידו כ"נסיכה של אבא".

בקהאם יצא לטייל עם בתו בת ה-10 והחליט שזה זמן טוב להראות לעולם את היחסים הקרובים והחמים שיש ביניהם, אבל הוא לא ציפה לתגובות הקשות שמיהרו לזרום. "אבא והנסיכה ליה טיילו בכיף הבוקר ביער", כך כתב שחקן העבר לצד שתי תמונות בהן הם מתנשקים על הפה בסגנון הטהור ביותר, של אבא ובת. כמעט שני מיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות היו לפוסט, שהטריף את ה"שונאים" שמיהרו להביע את דעתם ולא היססו לבקר בחריפות": "היא ילדה גדולה, הגיע הזמן שתפסיק לנשק אותה על השפתיים", "אסור לנו לנשק את הילדים שלנו בפה, זה מעוות", "די לנשיקות על השפתיים. זה מזעזע!", "לא למדת מהעבר? תפסיק עם זה, זה דוחה".

התמונה שהכעיסה את הגולשים. בקהאם ובתו
התמונה שהכעיסה את הגולשים. בקהאם ובתו | מסך, אינסטגרם

למרות התגובות הרעות, היו גם מי שהגנו על האנגלי: "בצ'כיה זה נורמלי לנשק את ההורים שלך על השפתיים. אני מנשק את אמא שלי או את אבא שלי בכל פעם שאני רואה אותם, כך שאני לא מבין מה הקטע" כתב אחד העוקבים. הרבה עוקבים נוספים היו בטוחים שמה שבקהאם עשה נורמלי לחלוטין וחיזקו אותו: "אני לא רואה בזה שום דבר מוזר, שאנשים יחשבו מה שבא להם", "אני אני אמריקאי ואני לא רואה בזה שום דבר רע… יש אידיוטים בכל מקום", "בקהאם, יש לך ילדים מהממים ושכל הקנאים ימותו!",, "מה הייתי עושה בשביל להתחלף עם הילדה עכשיו" כתבה מעריצה נלהבת. 

בתור מי שעומד בראש אחת המשפחות הפוטוגניות ביותר בעולם, תמונות שלו ושל אשתו ויקטוריה עם ארבעת ילדיהם מתפרסמות גם בתקשורת וגם בפרופילים של בני הזוג עצמם ברשתות החברתיות. לרוב, התמונות הללו זוכות ללייקים ממיליוני העוקבים ולתגובות נלהבות מצד המעריצים. אבל אחת לכמה זמן, עולה תמונה שמתקבלת בפחות אהדה. זה גם קרה לו לפני קצת יותר מארבע שנים, אז העלה לפרופיל שלו תמונה אחרת עם בתו, גם שם התנשקו על השפתיים ככה שזה לא ממש מזיז לו. גם ויקטוריה אשתו, משתפת שלל תמונות של נשיקות חמודות על הפה עם ארבעת הילדים. גם בישראל, כשכוכבה הרשת הגדולה אלין כהן התנשקה עם אביה בפה, התמונה עוררה סערה גדולה סביב השאלה האם זה לגיטימי להתנשק עם הילדים שלנו על הפה. בקהאם חושב שכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי