וונדה נארה מציגה: התמונה הפרובוקטיבית והקעקוע שהגיע בעקבות הבגידה

וונדה נארה
וונדה נארה | MIGUEL MEDINA / Contributor

אשתו של חלוץ פריז סן ז'רמן שמה את הרומן שלו הרחק מאחור וחרטה על גופה את שמו. וגם: התיעוד שהצליח לעצבן לא מעט עוקבים: "פרובוקציה זה הבסיס שלך בשביל להשיג מה שאת רוצה"

(גודל טקסט)

וונדה ומאורו איקרדי התחילו את 2022 ברגל ימין, לאחר סערת הבגידה של הכדורגלן שעשתה רעש גדול בחודשים האחרונים. הרבה מים עברו בנהר של הזוג שהחל את סיפור האהבה שלו אחרי שבגדו באקס של וונדה, הכדורגלן מקסי לופז, שהכיר לה את איקרדי לפני הרבה שנים, מה שגרם לגירושים שלהם ולאחת מפרשיות הבגידה הגדולות שידע עולם הכדורגל.

וונדה סלחה לחלוץ פ.ס.ז' על המעידה שלו מחודש אוקטובר האחרון ובחרה להמשיך לגדל את חמשת ילדיה לצידו, למרות שכל העולם יודע שהוא היה עם השחקנית צ'יינה סוארס מאחורי גבה של אשתו. כעת, אשת הכדורגלן חושפת את הקעקוע שעשתה לאחר הבגידה. באופן סוריאליסטי, היא חרטה על ידה "אני אוהבת את מאורו" ואתמול (שבת) כשצפתה בקבוצה של בעלה מנצחת מיציע הכבוד, דאגה להראות את הקעקוע לעשרת מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם. חוץ מזה, הפרובוקציה התורנית של הארגנטינאית לא איחרה להגיע.

התמונה שהרתיחה את העוקבים
התמונה שהרתיחה את העוקבים | מסך, אינסטגרם

לאחר שלל תמונות חושפניות ששיתפה מאז שחזרו, גברת איקרדי העלתה פרסומת למוצרי האיפור שלה ועשתה זאת בפוסט עם חזייה קטנה במיוחד. היא רצתה להגיד לעוקבים שלה שהם "אש" ושהאתר שלה קורס מרוב ההזמנות שלהם וכך בחרה לעשות את זה, בצורה סקסית שהיו כאלו שחשבו שזה לא קשור לכלום וכתבו: "מי מסתכל על המוצר"?, "וונדה, יש לך שני יתרונות ברורים", "את יכולה לפרסם גם טרקטור אבל אף אחד לא מוריד את העיניים ממך", "פרובוקציה זה הבסיס שלך בשביל להשיג מה שאת רוצה" ועוד. מה שכמובן לא מזיז לה והיא כנראה בוחרת להסתכל על התגובות הטובות והמרימות של אלו שחושבים שהיא "פצצה מסחררת". 

הקעקוע החדש של וונדה
הקעקוע החדש של וונדה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי