כוכב הכדורגל ואשתו לא מפסיקים לקלל‎‎: "בשכונה שלנו לא רגילים לשפה הזו"

אנני קילנר
אנני קילנר | מסך, אינסטגרם

אחרי שבגד בה והביא ילד מחוץ לנישואים, קייל ווקר ממנצ'סטר סיטי ממשיך "לככב" במדורי הרכילות, והפעם: עימות עם השכנים, שלא מסוגלים לשמוע את הצרחות והגידופים: "עולה לא מעט כסף לגור פה!"

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם שקייל ווקר ואנני קילנר התחתנו בחשאי לאחר שהיא סלחה לו על בגידות, אורגיה עם נערות ליווי וילד שהביא מחוץ לנישואים, באנגליה מדווחים היום (שני) שהנשואים הטריים לא מפסיקים להתעמת ולקלל ובשך כך הם רבו עם השכנים שלהם בשכונת היוקרה. 

השכנים ההמומים מדווחים על קללות וצרחות בלתי פוסקות מביתם של הנשואים הטריים, ווקר ואנני, שמפריעה לשגרת החיים השלווה של התושבים באזור. מקורב סיפר ל"סאן" האנגלי: "השכנים כל כך עצבניים עליהם, זה אזור שקט ורגוע שעולה המון כסף לגור בו, והשפה שבוקעת מהבית שלהם היא לרוב וולגרית ולא מתאימה. השכנים כבר לא מדברים עם ווקר ואשתו, ממש מתעלמים מהם, היה להם ריב קשה עם אנני כי התעמתו איתה על כך ששומעים צרחות וקללות באופן תדיר".

באנגליה חושבים שההאשמות שסופג כוכב סיטי הן "בושה גדולה" והידיעה דלפה לאחר תלונות חוזרות של השכנים שטוענים שמדובר בעניין שמתרחש על בסיס יומי. התושבים לא מבינים איך זוג שזה עתה נישא, יכול לריב כל כך הרבה: "זה אזור שגרים בו אנשי עסקים מוצלחים ועשירים שלא רגילים לשמוע שפה כזו. השכנים טוענים שכבר נמאס להם, ולמרות שווקר ניסה ליישר את ההדורים מולם, לאנני יש מזג רע ופשוט לא אכפת לה שההתנהגות שלהם מפריעה לסובבים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי