התאושש מהר: "צ'יצ'ריטו" בזוגיות עם אחת הדוגמניות הלוהטות במדינה

צ'יצ'ריטו
צ'יצ'ריטו | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

זמן קצר לאחר הפרידה מאם ילדיו והתקופה המורכבת שעבר, החלוץ החל לצאת עם ניקול מקפרסון שנחשבת לכוכבת גדולה מאוד באקוודור. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

שנת 2021 הייתה מהמסעירות שידע חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס. הפרידה מאם ילדיו, כוכבת הרשת שרה קוהאן, גרמה לחייו להתהפך, בין השאר בגלל שההחלטה לפרק את החבילה הגיעה רגע אחרי שנולדה בתם השנייה. כעת, נראה ששנת 2022 הולכת להיות הרבה יותר מוצלחת עבור שחקן הכדורגל המקסיקני, שהספיק לצאת במהרה לדרך חדשה.

למרות שסיפור האהבה שלו ושל האקסית היה "מטורף", כך לפחות על פי התקשורת במקסיקו, חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי מצא די מהר אהבה חדשה. קוראים לה ניקול מקפרסון והשניים נתפסו מפגינים חיבה במיאמי. הזוג הטרי בילה את הכריסמס והשנה החדשה בחופי קליפורניה ובטולום, מקסיקו, לשם הגיע במטוס פרטי, עשה יוגה על החוף, נסע לראות ליוויתנים, רכב על אופניים ורקד במסיבות חוף עד אור הבוקר. אפשר לראות את כל הפעילויות הכיפיות האלו ברילס של הדוגמנית החדשה בחייו של המקסיקני.

הכדורגלן בן ה-33 לא הגיב לפרסומים שיש יפייפיה חדשה בחייו ולא אישר את מערכת היחסים ביניהם, כך שהוא שומר על חייו האישיים באופן דיסקרטי מאחר ועברה עליו שנה קשה במיוחד. ניקול מקפרסון, אשת הכדורגלן החדשה בת ה-25, היא בחורה מפורסמת מאוד באקוודור, שם היא נחשבת לאחת הדוגמניות המובילות במדינה. בדומה לבן הזוג החדש שלה, גם לה יש ילד שנולד ב-2016, ממערכת היחסים האחרונה שהייתה לה.

בנוסף, היא ידועה בזכות היותה נכדה של פוליטיקאית מפורסמת במדינה, גלוריה גאלרדו. על פי הדיווחים, הקשר בינה לבין צ'יצ'ריטו החל כבר בחודש יוני האחרון, לאחר ששלח לה הודעה באינסטגרם. כעת, הדוגמנית לא מהססת לפרסם תמונות וסרטונים, בהם נראה שהיא מאוד מאוהבת ואפילו עשתה "מחווה" כשהצטלמה בביקיני עם דגל מקסיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי