ככה עוד לא ראיתם אותו: "מסיבת הקורונה" של יונתן כהן

יונתן כהן במדי פיזה | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

שחקן פיזה, אשתו רוני וחברתה הטובה אור שפיץ, נדבקו בנגיף והעבירו את הבידוד בדירתם באיטליה. בתפריט: ריקודים, ארוחות מפנקות ולא מעט צחוקים. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתיעוד מארץ המגף

(גודל טקסט)

כבר כמעט שבוע ימים שיונתן כהן, אשתו רוני אדרי כהן וחברתה אור שפיץ, מבלים יחד בבידוד בדירתם באיטליה, לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. לפני למעלה מעשרה ימים הגיעה הקונדיטורית ובוגרת האח הגדול לבקר את חברתה הטובה אשר הכירה בשירות הצבאי, רוני שלנו, ביחד עם חברה נוספת כשהמטרה הייתה ליהנות מסוף שבוע אירופאי בחסות הנשואים הטריים.

צפו בריקוד

בסיום החופשה, רוני ואור יצאו חיוביות לקורונה, ובמקביל גם הכדורגלן, ולכן אור נאלצה להישאר באיטליה ב"מלון כהן". ולמה מלון? כי האירוח של רוני ויונתן עולה על כל דימיון. רוני מפנקת בלי סוף, ואור כמובן תורמת את חלקה באפיית מתוקים חלומיים. במקביל, וכי יש להם המון שעות פנויות למלא, כהן זרם עם שפיץ על סרטון טיק טוק בו הוא רוקד עם "החתולה השחורה" ומפגין כישורים שלא היו מביישים את המתמודדים בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים".

הסטורי של יונתן כהן
הסטורי של יונתן כהן | מסך, אינסטגרם

"כששואלים אותי אם לרוני ויונתן לא נמאס לראות אותי", כתבה שפיץ בעלת 413 אלף העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה ורקדה בתיאום עם הכדורגלן. "מסיבת הקורונה" של שלושת החברים נראית כמו אירוע כיפי, אבל הם כבר מחכים לרגע בו יוכלו לחזור לשגרה – אור לישראל וכהן ללהטט על כר הדשא במדי פיזה. הארוחות המפנקות והשהות המשותפת הופכות את האירוע לחוויה שתיזכר לתמיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי