אחרי ניימאר: פראן טורס חושף זוגיות עם בת של מאמן כדורגל

סירה מרטינס | אינסטגרם

שחקנה בן ה-21 של ברצלונה גילה דרך חשבון האינסטגרם שלו עם מי הוא מתחזק מערכת יחסים טרייה, וזהות בת הזוג מפתיעה במיוחד: סירה מרטינס, בתו של לואיס אנריקה, שמאמן את הקיצוני בנבחרת ספרד. ומה בני הזוג מתכננים בקרוב?

(גודל טקסט)

לפני חודש בדיוק, סיפרנו לכם על שחקנה הלוהט של ברצלונה, פראן טורס. הספרדי, שהחל לצאת עם לא אחרת מסירה מרטינס- בתו היפייפיה של לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. כפי שדיווחנו, הקיצוני בן ה-21 החל לצאת עם בתו בת ה-20 של המאמן הלאומי עוד כששיחק בשורותיה של מנצ'סטר סיטי, וכעת עם המעבר לספרד הרבה יותר קל להם לתחזק את הקשר מקרוב, מה שהוביל לחשיפת הקשר לראשונה מול כל העולם באינסטגרם.

שחקן הכדורגל שיתף מספר תמונות ברשת החברתית שאישרו את היחסים הרומנטיים בין השניים. כזכור, גם סירה היא ספורטאית מצטיינת, אך היא בחרה דווקא בענף שאין בו כדור- רכיבה על סוסים. החלום שלה הוא להפוך לאחת הרוכבות הגדולות לאחר עשור בו היא רוכבת על הסוסה שלה, בדרום ספרד שם גדלה. לפני יומיים התחרתה אשת הכדורגלן הצעירה בטורניר יוקרתי וטורס לא רק התייצב ועודד מהקהל, אלא גם שיתף בגאווה בסטורי תמונה של החברה שלו רכובה על הסוסה עם אייקונים של המדליות שקטפה הווינרית הצעירה: גם את המקום השלישי, ובמקצה המסכם- את המקום הראשון!

אז כוכבה הצעיר של ברסה חשף את הזוגיות החדשה שלו בפני 1.6 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם, וכל הספרדים בטירוף סביב סיפור האהבה בין הכדורגלן לבתו של המאמן. על פי הדיווחים, השניים מתכננים לעבור לגור יחד עם המעבר לברצלונה מה שאומר שבקרוב לקורל סימנוביץ' שלנו תהיה חברה חדשה שמגיעה להריע לבן הזוג שלה ולקבוצה באיצטדיון הקאמפ נואו. בחודש הבא יחגוג טורס את יום הולדתו ה-22, ואנחנו במדור כבר ממתינים לחגיגות של הזוג החדש של ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי