Sport1 Banner

הכי חשופה שיש: הווידוי העוצמתי של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחרי שגילתה כי סבלה מהתקפי חרדה, הלכה לפסיכיאטר ולקחה כדורים, אשתו של מאור בוזגלו החליטה להירתם לטובת אנשים שעדיין סובלים וסיפקה להם טיפים להתמודדות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מירן בוזגלו היממה את 370 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. לאחר שחשפה בעבר כי סבלה מהתקפי חרדה, אתמול (שלישי) העלתה אשת הכדורגלן סרטון שובו חלקה מספר תובנות שאימצה אחרי שהתגברה על התקפי החרדה וכתבה לעוקביה: "התקף חרדה מדמה התקף לב. אתם מרגישים לבד, שאף אחד לא מבין אתכם, אבל דעו שכמוכם יש אלפים שסובלים בדיוק מאותם התסמינים".

מירן הוסיפה ושיתפה בטיפים שלמדה על בשרה: "תמצאו מישהו שיהיה שם עבורכם בזמן התקף, שתוכלו להתקשר ולבקש שיגיע. הכל בכוח המחשבה. תנסו להסיח את דעתכם לדברים אחרים ולנשום לאט לאט. התקף חרדה עובר, בין אם תתנו לו מקום או לא, הוא פשוט יחלוף כלא היה. הכי חשוב, אני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי וגם אתם", סיכמה וריגשה. גברת בוזגלו מדברת על הנושא בפתיחות לא רק ברשת החברתית, אלא גם בעונה השישית של הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" שמשודרת בימים אלו ב-Yes. 

לסיכום, החליטה שוב להזכיר ולשתף בסיפור שלה, לאחר שקיבלה שלל הודעות מכאלו שסובלים גם הם מסוגים שונים של התקפי חרדה, ומוצאים בה נחמה. "סבלתי מהתקפי חרדה שהגיעו פתאום בגיל 20 ובאו לידי ביטוי בקוצר נשימה, לחצים בחזה, רעידות, יובש בפה והרגשה שאני עומדת להתעלף. אפילו פינו אותי באמבולנס 3 פעמים, וכל פעם מחדש אמרו לי 'זה חרדה' ואני התכחשתי. עשיתי כל בדיקה אפשרית עד שהגעתי לפסיכולוגית שהמליצה לי ללכת לפסיכיאטר לקחת כדורים וכך היה. לקחתי ציפרלקס במשך 8-9 חודשים שעשו לי פלאים והפסיקו לי את ההתקפים לגמרי. במקביל, המשכתי טיפול אצל פסיכולוגית שחיזקה אותי ואז לאט לאט הבנתי שאני יכולה להתמודד עם כל התקף אם יגיע. הבנתי שאם כדור אחד קטן מצליח לגרום להתקפי חרדה לא להגיע – אז אני אצליח לשלוט בזה, ובהדרגה הפסקתי (כמובן בליווי הפסיכיאטרית ולא על דעת עצמי). ומאז, בכל פעם שהרגשתי התקף חיזקתי את עצמי, הסחתי את הדעת ולא נתתי לעצמי ליפול לזה לשניה בסוף הכח שלנו נמצא בתוכנו".

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי