חתונת העשור: לא תאמינו כמה עולה האירוע של בקהאם ג'וניור

ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם | מסך, אינסטגרם

אחרי שתי דחיות בגלל הקורונה, ברוקלן צפוי לשאת את ניקולה פלץ לאישה באביב הקרוב. היכן ייערך האירוע, למה אבא התעקש לשלם ומי יהיו השושבינים? לירון שרון עם הפרטים מ"חתונת המיליונים"

(גודל טקסט)

2022 עומדת להיות שנה מאוד מיוחדת עבור משפחת בקהאם. הזוג האייקוני של עולם הכדורגל, ויקטוריה ודיוויד בקהאם, עומד לחתן את בנו הבכור, ברוקלין, לאחר למעלה משנתיים של זוגיות עם השחקנית האמריקאית, ניקולה פלץ. השניים מאורסים כבר מיולי 2020 ובאביב הקרוב החתונה שלהם צפוייה להתרחש סוף סוף אחרי שנדחתה פעמיים בגלל נגיף הקורונה שמשבש את התוכניות של כולם. האירוע של הזוג הצעיר, צפוי להיות הכי נוצץ, מפואר, מסוקר ויקר, שידע ענף החתונות.

ברוקלין בן ה-22 וארוסתו בת ה-27, בתו של המיליארדר נלסון פלץ, יגידו "איי דו" במקום מאוד מיוחד עם הרבה משמעות עבור שניהם – בית הנופש שיש למשפחת פלץ בפאלם ביץ', פלורידה. מדובר בנכס עצום ומפואר אותו רכש הטייקון האמריקאי ב-2015 בסכום של 103 מיליון דולר, המתנוסס על שטח של 44,000 מ"ר (!) עם גנים מרהיבים, בריכה גדולה ונופים מדהימים של האוקיינוס. מאחר וברוקלין וניקולה יתחתנו בבית משפחתה המיליארדרית, ההורים המיליונרים של החתן התעקשו לממן את כל מה שמסביב.

הונם של דיוויד ו-ויקטוריה מוערך בכ-335 מיליון יורו, שזה כלום לעומת אביה המיליארדר של הכלה, ובכל זאת, דרשו שזו תהיה החלוקה, מה שאומר שהמאורסים הצעירים צפויים לצאת מרווחים מהחתונה (לא שחשבנו אחרת). ההערכה הגסה היא שהבקהאמים צפויים להוציא באזור ה-2 מיליון יורו מכיסם לטובת היום המאושר בחייו של ברוקליןץ ויקטוריה, אייקון ומעצבת אופנה מדופלמת, מפרגנת לכלה שלה שבחרה ללבוש שמלה של מעצב העל ולנטינו, וכבר טסה לרומא פעמיים עבור מדידות. המאורסים, שמתגוררים יחד באחוזה מפוארת בשווי של 8.5 מיליון דולר, סיפרו גם על השושבינים של חתונתם המיוחלת. ברוקלין בחר באחים רומיאו וקרוז ואילו ניקולה בחרה באחיה בראד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי