ג'ורג'ינה רודריגס טוענת: זו הסיבה שרונאלדו ואני כל כך עשירים

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | SOPA Images / Contributor

לקראת עליית הסדרה בכיכובה, בת הזוג של כוכב מנצ'סטר יונייטד התראיינה ל"אל פאיס" והתייחסה למצבם הכלכלי: "מעבר להיותו הכדורגלן הטוב בעולם, יש לו ראש לעסקים, הוא חכם". וגם: היחסים עם הילדים

(גודל טקסט)

בעוד שבוע תעלה לאוויר בנטפליקס הסדרה על ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו. "רבים מכירים את שמי. מעטים יודעים מי אני", אומרת ג'ורג'ינה בפרסומת לסדרה. רגע לפני שנגלה איך נראים חייה ממש מקרוב, העניקה הדוגמנית ריאיון ל"אל פאיס" הספרדי שבו היא מספרת לא מעט פרטים מעניינים על חייה עם כוכב מנצ'סטר יונייטד.

רודריגס התוודתה וסיפרה כי "כריסטיאנו שינה לי כמעט את כל האספקטים בחיים. הוא האיש הכי מושלם וחתיך שהכרתי וכמובן שאני מקנאה לו. הסיבה שהוא כל כך עשיר מעבר להיותו כדורגלן הכי טוב בעולם, זה הראש שלו. הוא חכם, יש לו ראש לעסקים וזו הסיבה שיש לו כל כך הרבה כסף". כזכור, אשת הכדורגלן נמצאת בהריון עם תאומים שלה ושל הפורטוגלי, תוספת לארבעת הילדים שכבר יש להם: בתם המשותפ, אלנה מרטינה, ושלושת הגדולים שהביא רונאלדו מפונדקאית. על הילדים שלהם הבהירה: "אני מחשיבה את כל הארבעה כילדים שלי. כולם קוראים לי אמא, גם אלו שלא אני ילדתי. מתפרסמים הרבה דברים לא נכונים, וזה עוד משהו שאנשים לא יודעים עלינו".

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Venturelli / Contributor

עוד סיפרה ג'ורג'ינה שהיא וכריס, שם החיבה של רונאלדו, יכולים להפליג שעות בדיבורים כשהם יחד: "יש לנו שיחות עומק על הזוגיות שלנו, הטיפול בילדים, האימונים, הנסיעות, הפרויקטים והעסקים שלנו". אבל על כדורגל פחות, מאחר ועל ספורט יש פחות שיחות בבית. בנוסף, היא לא ממש להוטה על כדורגל: "מעולם לא התעניינתי בכדורגל כשהייתי קטנה. התעניינתי בבלט. כדורגל התחיל לעניין אותי רק אחרי שהכרנו, כי מעניין אותי מה בן הזוג שלי עושה אבל אני לא חובבת כדורגל גדולה והאמת שבבית לא מדברים על כדורגל, כי אין לי מושג בזה", סיפרה בכנות. 

בסדרה לה המדור מחכה בקוצר רוח, היא נראית מאושרת כמעט כל הזמן והיא טוענת שיש לזה הסבר פשוט: "אני אדם מאוד חיובי, יותר משאפתני או מחושב. החיים הרבה יותר פשוטים ממה שחושבים, ובסופו של דבר אני חושבת שדברים הולכים לי טוב כי אני לא פועלת בקנאה, חמדנות או רוע. אז אם יתמזל מזלכם הדרך שלכם תיקח אתכם למקומות טובים. אני שמחה ומרגישה מסופקת". איך לא תהיה מאושרת כשהיא צמודה לכדורגלן הטוב בעולם? דבר אחד מפריע לה, היא מתגעגעת ליציאה לרחוב ולאנשים שלא מזהים אותה. תגובת המדור: עם כוח גדול, באה אחריות גדולה. בחיאת ג'ורג'ינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי