אסי בוזגלו חשף: זו הסיבה שבגללה מאור היה צריך לפרוש מכדורגל

שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו | ברני ארדוב

השורד האחרון נשאל על ההחלטה של אחיו, שיודיע על סיום הקריירה המפוארת שלו במסיבת עיתונאים ביום רביעי. וגם: מה הדבר שהכי מפחיד אותו ומי מוציא אותו משלוותו? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

לאחר קריירה מפוארת בת כ-15 שנה, מאור בוזגלו יודיע ביום רביעי על פרישה מכדורגל. הקשר ששיחק במועדונים הכי גדולים בישראל ורשם שלל הישגים, ייפרד במסיבת עיתונאים חגיגית באצטדיון המושבה. מי שהתייחס לפרישה המדוברת של הכדורגלן בן ה-34, הוא אחיו הגדול אסי בוזגלו, שענה אמש (שבת) לשאלות העוקבים באינסטגרם ואמר את דעתו בנושא.

השורד VIP האחרון נשאל מדוע חשב שעדיף למאור לפרוש מכדורגל, והשיב: "לדעתי צריך לדעת מתי לעשות סוף לכל דבר, בלי להוציא את הטעם ממנו. אני גם חששתי לפרוש אחרי 18 שנה, כי זה הדבר היחיד שידעתי לעשות, אבל יש דברים טובים שמחכים לנו בפרק ב, ג, ד, וכו'. צריך לדעת מתי לעשות קאט".

חוץ מלהתייחס לפרישה של אחיו מאור, אסי שיתף גם מה הדבר שהכי מפחיד אותו: "אני חרד למשפחתי" ומה הדבר שמוציא אותו משלוותו: "פגיעה מכוונת בכל אדם, וניצול כוח של החזק מול החלש".

הפרישה המדוברת של מאור צפויה להצטלם לעונה השביעית במספר של "הבוזגלוס", עליה כבר החלו לעבוד במרץ לאור נתוני הרייטינג הגבוהים של העונה השישית שמשודרת בימים אלה ב-YES. אסי נשאל אם אחרי כל העונות של הריאליטי המשפחתית, לא חשבו לצלם סרט משפחתי וענה: "האמת שחשבתי על זה מזמן והעברתי הלאה את הרעיון. אני חושב ש סרט על הבוזגלוס יהיה וואו".

מה הם מבשלים לנו העונה? מאור, אסי ואלמוג בוזגלו (צילום: אינסטגרם) | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי