העקשנות השתלמה: הדוגמנית ניקול שלייפר בזוגיות עם שחקן בכיר בליגת העל

ניקול שלייפר
ניקול שלייפר | מסך, אינסטגרם

היא עבדה כברמנית ובכלל היה לה חבר, הוא שיחק בהפועל באר שבע, אבל החלוץ שמככב כיום בבני סכנין לא התכוון לוותר והשאר היסטוריה. הטראומה שחוותה כדוגמנית צעירה, התמיכה מהיציע והחלום. ריאיון

(גודל טקסט)

כשגיא מלמד שיחק בהפועל באר שבע, קרה לו משה טוב ששינה לו את החיים ב-180 מעלות. החלוץ פגש את מי שכיום היא בת הזוג שלו, הדוגמנית ניקול שלייפר, וכנראה שכבר אז הבין שיש מולו מישהי מיוחדת ושהוא חייב להיות עקשן כדי שהיא תהיה שלו. "עבדתי כברמנית במועדון בבאר שבע והקבוצה סגרה אזור לטובת מסיבת פורים. אני זוכרת שהגעתי להחליף ברמנית שלא הייתה יכולה לעבוד באותו ערב, וגיא התפעל מהיופי שלי וניגש לדבר איתי", היא מספרת בחיוך.

"אני לא חובבת כדורגל אז לא הכרתי אותו, הכרתי בקטנה כמה שמות אבל לא את של גיא. היה לי חבר באותה תקופה אז זה עצר אותי, אבל נתתי לו את האינסטגרם שלי, החלפנו פרטים וברגע שסיימתי את הקשר עם האקס הוא קפץ על המציאה. אחר כך טסתי לדרום אמריקה, אבל שמרנו על קשר מרחוק והוא חיכה שאחזור. ברגע ששבתי לארץ נפגשנו ואנחנו כבר סופרים שנתיים פלוס ביחד", הוסיפה ועל השאלה מי התחיל עם מי השיבה: "הוא התעקש מאוד ואני שמחה על כך". 

בעוד שבועיים ניקול תחגוג 24 חורפים ובזמן שהכדורגלן בן ה-29 חתם לעונה נוספת בסכנין, הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לגור ביחד. "אנחנו מחפשים דירה באזור חדרה. גיא משחק בצפון ואני מטיילת – יש לי דירה במעונות בווינגייט בנתניה, שם אני לומדת תואר ראשון בחינוך גופני. בסופי השבוע אנחנו אצל ההורים שלי בבאר שבע או של גיא ברעננה, אז חדרה זה די באמצע בין סכנין לבאר שבע, חייבים להתפשר לטובת הזוגיות".  

מלבד היותה סטודנטית חרוצה, אשת הכדורגלן מתנדבת עם כלבים ומדריכת ריקוד בצ'אטה וסלסה. "הייתי רקדנית בעבר. אני מנסה לסחוף גם את גיא לאט לאט לריקוד ובהוא זורם. הוא בן זוג מושלם באופן כללי", החמיאה ניקול לבועט שלה. ניקול גם מגיעה לעודד אותו במשחקים אבל בקיץ, כי בחורף היא סובלת מקור. "אני לא אוהבת כדורגל אבל אני אוהבת את גיא, ככה שהתמיכה שלי בו היא רק למענו. אני צופה בו ונותנת לו את הביטחון, הוא עובד כל כך קשה והמינימום זה זה להיות שם בשבילו ולתמוך מהיציע".

העיסוק המרכזי של אשת הכדורגלן בימים אלו הוא דוגמנות. היא התחילה את המסע בעולם הדוגמנות כשהייתה בת 16, הפסיקה לשלוש שנים, חזרה, והיום חולמת להצליח בגדול. "החלום שלי הוא להצליח בעולם הדוגמנות. אני כבר לא צעירה ותמימה ולא פוחדת מהעולם הזה כמו בעבר. קרה לי משהו שהשאיר אותי עם טראומה אבל גם על זה התגברתי. בגיל 17 הייתי מיוצגת בסוכנות שסידרה לי עבודה עם מעצבת מפורסמת של בגדי ים ועשינו אצלה תצוגה. היא שילמה טוב, הכל התנהל לפי הספר, אבל עברתי טראומה בתור ילדה שעולה עם ביקיני למסלול וכל מי שרצה יכול היה להיכנס לאירוע. היו הרבה שריקות מהקהל וצעקות כמו "איזה כוסית" ו"מה הייתי עושה לה" . כילדה, זו הייתה חוויה מאד לא נעימה", שיתפה באומץ.

"אני חושבת שהמעצבת ידעה שיש לה בנות צעירות ולא התחשבה בזה,התעקשו שנעלה עם בקיני ולא הייתה אפשרות להחליף לבגד ים שם. אני עברתי שם שיעור לחיים. עזבתי לשלוש שנים את הדוגמנות והאמת שחשבתי שלא אחזור לזה לעולם. אחרי הצבא טיילתי בדרום אמריקה חצי שנה, נחשפתי לאוכלוסייה אחרת וקיבלתי הרבה קומפלימנטים שנתנו לי ביטחון לחזור לתחום. חזרתי לארץ ואמרתי לעצמי ,יאללה, אני כבר לא ילדה קטנה, אני חוזרת לזה בכל הכוח,. אני עושה את זה לבד ואצטלם למי שאני בוחרת. אני מאמינה שהיופי שלי ייחודי ופשוט עוד לא הגעתי לידיים הנכונות או לעיניים הנכונות בשביל למנף את זה". אז תזכרו טוב טוב איפה שמעתם את השם ניקול שלייפר, שבתקווה בעתיד תהפוך לניקול מלמד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי