Sport1 Banner

"יש לי צמרמורת בכל הגוף": הפוסט המרגש של מירן בוזגלו

play
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | פרטי
מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל 03:34

אשתו של מאור בוזגלו הגיבה לפרישה של בעלה: "זכיתי לראות מסע מדהים מהשורה הראשונה, זו החוויה הכי מטורפת שלקחתי בה חלק בחיים. היית ואתה עדיין ענק, אני תמיד לצידך"

(גודל טקסט)

בדמעות ובהתרגשות גדולה מאד, מאור בוזגלו תלה את הנעליים ופרש היום (רביעי) באופן רשמי מכדורגל. זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים שבה חתם את הקריירה שלו כשחקן פעיל, אשתו מירן בוזגלו העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט מרגש.

"לא חשבתי אף פעם איך זה מרגיש לכתוב פוסט פרידה, והאמת שזה מרגש ועצוב בו זמנית", כתבה מירן. "אני לא מצליחה להאמין כמה זמן עבר ואיזה מסע מדהים זכיתי לראות מהשורה הראשונה. להיות לצידו של מאור במהלך הקריירה האדירה שלו היה לא פחות מהחוויה הכי מטורפת שלקחתי בה חלק בחיים. דמעות של התרגשות חונקות אותי כשאני מבינה שזהו, נפרדים מהמגרש והגיע הזמן לתלות את הנעליים".


מירן המשיכה והקדישה לבן זוגה מילים חמות: "אהוב שלי, יש לי צמרמורת בכל הגוף כשאני עוצמת את העיניים ונזכרת בכל רגעי השיא והשפל שחווינו יחד במהלך כל השנים האלו. היית ענק, ואתה עדיין, ואני כל כך כל כך גאה בך. אז איך אומרים? היה כיף, וטוב שהיה, ועכשיו, עם הפנים קדימה לטרוף את היעד הבא. אני תמיד לצידך בוזגלו. MB11 Forever!!!".

הפוסט המרגש של מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי