בן הזוג המושלם? המתנה המטורפת שרונאלדו קנה לג'ורג'ינה ליום ההולדת

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | SOPA Images / Contributor

כוכב מנצ'סטר יונייטד פינק את זוגתו ברכב יוקרה זהה לזה שהוא הגיע איתו לאסוף אותה בפעם הראשונה. ג'ורג'ינה נזכרה: "הגעתי באוטבוס ויצאתי עם בוגאטי, החברים שלי התחרפנו". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מנצל את פגרת החורף שלו ותופס צבע בחופשת בטן גב עם המשפחה, כריסטיאנו רונאלדו החליט להפתיע את ג'ורג'ינה רודריגס ההריונית לכבוד יום ההולדת שלה שחל היום (חמישי). מדובר ביום סופר מרגש עבור הדוגמנית ולא רק בגלל שהיא חוגגת 28 חורפים, אלא גם כי סוף סוף הגיע הרגע לו חיכינו והערב תעלה לאוויר סדרת הדוקו ריאליטי על חייה בנטפליקס. תכינו את עצמכם לשישה פרקים של 45 דקות במהלכם נקבל הצצה לחיים של כדורגלן העל וזוגתו.

ואיך החליט רונאלדו לציין את היום המיוחד בשנה בחייה של זוגתו? הפורטוגלי סגר מעגל ובאופן סימבולי רכש לג'ורג'י בוגאטי חדשה ונוצצת השווה כשני מיליון יורו, לאחר שלדייט הראשון שלהם הגיע לאסוף אותה בבוגאטי זהה. רומנטיקן, כבר אמרנו? כידוע, ל-CR7 יש אוסף רכבים שכולל ארבעה רכבי בוגאטי, כשבשנה שעברה רכש במהדורה מוגבלת בוגאטי השווה 8.5 מיליון יורו ויש אותה רק לעשרה אנשים בעולם. אז עכשיו גם לחצי השני שלו יש רכב יוקרה מהשורה הראשונה.

השניים וארבעת ילדיהם נופשים בימים אלו ביעד אקזוטי שטוף שמש וב"סאן" בטוחים שכל הכיף הזה מתרחש בדובאי. עד שהיא תשוב למנצ'סטר ותנהג ברכב הנוצץ שלה, אשת הכדורגלן שיחררה את הטריילר המושקע לקראת עלייתה של הסדרה הערב, ושם סיפרה על הרגע בו היא וכריסטיאנו נפגשו ב-2016: "זה היה יום חמישי קיצי ועבדתי בגוצ'י. הייתי צריכה לצאת מהעבודה וחברה ביקשה שאשאר עוד חצי שעה לשרת לקוח. כשסיימתי הופיע גבר נאה מלווה בילד וכמה חברים. התחלתי להרגיש פרפרים וחשבתי: 'מה קורה לי', אפילו לא רציתי להסתכל עליו, התביישתי".

גם רונאלדו זוכר היטב: "היה קליק והרגע הזה חרוט לי בראש, זו האמת. כשלחצנו ידיים זה היה מיוחד ממש. היא הייתה ילדה סופר מעניינת ובוגרת והתחלתי להתמכר". ג'ורג'ינה הוסיפה וסיפרה על הפעם הראשונה שהגיע לאסוף אותה מהעבודה: "הוא בא אחרי אימון, הגיע עם בוגאטי וחבריי התחרפנו. הגעתי באוטובוס ויצאתי בבוגאטי, זה היה הזוי". הפורטוגלי סיכם: "זו הייתה המכונית שלי, לא יכולתי להגיע עם רכב אחר. תחילת הקשר שלנו הייתה נחמדה ולקחנו את הדברים לאט. עם הזמן הרגשתי שהיא האישה של חיי". אנחנו כבר לא יכולים לחכות לפרק הבכורה, ואתם?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי