מאמן כדורגל בכיר התפלח לבית קולנוע: "זה היה ממש כיף!"

בית קולנוע, אילוסטרציה
בית קולנוע, אילוסטרציה | https://sport1.maariv.co.il/square/article/820632/

בסוף שנת 2013 דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד, נפגש לראשונה עם אשתו לעתיד קרלה פריירה. על מה שקרה בדייט הראשון בין השניים סיפרה פריירה במהלך סרט הדוקו החדש שפורסם השבוע על בעלה באמזון פריים. לא כדאי לכם לפספס

(גודל טקסט)

בסוף 2013 דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד, ואשתו קרלה פריירה נפגשו לראשונה במסעדה בבירת ספרד והקליק בין השניים היה מיידי. הדוגמנית הארגנטינאית זכרה היטב את כל מה שקרה בדייט הראשון שלה ושל המאמן וסיפרה על כך אתמול (רביעי) במהלך סרט הדוקו החדש שפורסם השבוע על בעלה באמזון פריים.

אבל ממה שמספרת קרלה, סימאונה השאיר עליה רושם שהותיר אותה המומה: "יצאנו לראות סרט, היה תור ארוך לעמוד לקנות כרטיסים ועמדנו בגשם וחיכינו. דייגו ניסה למצוא דרך מהירה יותר להיכנס פנימה, הבחין בחלון צדדי נכנס דרכו ומשך אותי! הוא חשב שהוא עבריין, שלא צריך לעמוד בתור, אבל זה היה ממש כיף…" תיארה אשת המאמן תוך כדי שהיא צוחקת ונזכרת באותו הערב. 

הרבה זמן עבר מאז אותו הדייט שגרם לקרלה להתאהב דווקא בסימאונה, ובחוצפה שהפגין רק כשהכירו. השניים הקימו משפחה פוטוגנית במיוחד שמאמן אתלטיקו מתאר כך: "יש לי משפחה מדהימה. כשיש סביבך אנשים שגורמים לך לחשוב ולשפר אותך, זה נפלא. כשהם מגיעים למשחקים ואני מסתכל אחורה ורואה אותם, זה הכל בשבילי". הדוגמנית והמאמן נישאו בחתונה אזרחית בארגנטינה ב-2019 וזמן קצר לאחר מכן המשיכו את החגיגות עם אירוע נוצץ בטוסקנה שבאיטליה. יחד יש להם שתי בנות, פרנצ'סקה ולנטינה, וכמובן שלושה בנים מנישואיו הקודמים של הארגנטינאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי