"מאור לא יופיע בחתונות": הג'וב החדש של בוזגלו יוצא לאור‎‎

מאור ומירן בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

לאחר ההודעה הרשמית של הקשר על פרישה ממשחק פעיל, מירן, אשתו של שחקן העבר, מדברת על הכל בראיון מרתק: הרגע הכי קשה, הבוזגלוס, התהליך שעברה והיעד הבא של בעלה. וגם: האם בני הזוג ישתתפו בתוכנית ריאליטי?

(גודל טקסט)

יומיים חלפו מהרגע בו מאור בוזגלו החליט לתלות את הנעליים ולפרוש בלב כבד ובדמעות חונקות, ובכך להפוך לשחקן עבר באופן רשמי. היא הייתה איתו לאורך קריירה שלמה, תמכה, חיזקה, עטפה, חיפתה, צחקה, בכתה וחוותה איתו את כל רגעי השיא האדירים, וגם את אלו הכי קשים שרק אפשר לתאר בחיים של שחקן מקצועי. כעת, מירן בוזגלו, החצי השני של מאור אותה כולכם מכירים היטב בזכות תוכנית הריאליטי המשפחתית שרצה חזק על מסך הטלוויזיה כבר עונה שישית, מדברת על הכל. 

איך מרגישים ביום שאחרי? הצלחתם להתאושש מההתרגשות? "הייתה לנו נפילת מתח מהרגע שחזרנו אתמול ממסיבת העיתונאים. חזרנו הביתה והראינו לילדים איך היה, וכולם היו מהופנטים וחיבקו אותו. הלכנו לישון אחרי זה, היינו עייפים מכל היום הזה והלחץ שהיה. גם היום יש בדיוק את אותה ההרגשה, התרגשות שאי אפשר להסביר והאהבה המטורפת הזאת שאנחנו מקבלים מחממת כל כך את הלב. התיוגים למאור מכולם זה דבר מרגש שפשוט צריך להגיד עליו תודה". 

תתארי איך הרגשת ברגע שהוא אמר את המילים "החלטתי לתלות את הנעליים ולפרוש, החלטה שקרעה את הלב שלי לגזרים". "ניסיתי לשמור על איפוק, ואמרתי לעצמי שלא אבכה כי זה דבר שצריך לקרות וזה לטובה, אבל כשהוא נחנק אז כמובן שנחנקתי יחד איתו. כשהוא אמר את המשפט הזה- זה חד משמעית הרגיש כמו סכין בלב כי פתאום מעכלים שאין דרך חזרה וזה נגמר". 

הוא עבר תקופה מאוד מורכבת מאז שהפסיק לשחק, מה היה הרגע הכי קשה? "לאורך כל הקריירה של מאור הרגעים הכי קשים היו הפציעות שלו. אם לשים את האצבע, אז הרגע הכי קשה היה להסביר לריי, הבן הבכור שלנו, למה לא הולכים למשחקים של אבא יותר, הוא לא הבין למה אבא כבר לא משחק ולמה הוא לא הולך לראות אותו במשחקים. פתאום ביום אחד החיים משתנים. 

איך צלחתם אותה לדעתך? "מזל שמאור הוא בנאדם מאוד חזק. תמכנו בו ויחד נהנינו מרגעים של זמן איכות משפחתי- מה שהיה חסר לאורך כל השנים כשהוא היה שחקן פעיל. ברוך השם היינו עסוקים בדברים אחרים שעזרו לנו לא לשקוע והסיחו את הדעת שלנו מלהיכנס לדאון כי אין יותר כדורגל". 

ומה העתיד צופן? "אני בטוחה שכל מה שמאור יבחר לעשות הוא יעשה בצורה הטובה ביותר, כמו תמיד. מאור הוא ווינר והוא כמו חייל. כשהוא עושה משהו זה עד הסוף בצורה הטובה ביותר בעולם. מעבר לזה, יש לנו צילומים לעונה השביעית של הבוזגלוס, יש לנו עוד הרבה דברים משותפים יחד וגם למאור בנפרד. הוא עדיין בכדורגל, הוא מפרשן ויש לו אקדמיה לכדורגל ואנחנו נישאר בעולם הספורט תמיד. חוץ מזה, תודה לאל שיש לנו עיסוקים נוספים, אנחנו מודים על זה.

אתמול מאור חשף שהוא יוצר מוסיקה, עד כמה הופתעת מהכיוון החדש בחייו? "לא ממש הופתעתי כי תמיד ידעתי שמאור אוהב מוסיקה ואוהב להרקיד אנשים, אז זה השתלב בול. הוא לא הולך להיות די ג'יי בחתונות שכל ערב לא יהיה בבית, זה לא הכיוון, הוא רוצה ליצור מוסיקה ואם לנגן אז המטרה היא להגיע לפסטיבלים גדולים. הוא ממש אוהב את מה שהוא עושה והוא נפתח לעולם המוסיקה- הוא לומד את זה כבר תקופה ונפתח בפניו עולם תוכן חדש". 

אתם מלאים בעשייה ובימים אלו מצטלמים לעונה השביעית, אילו תגובות את מקבלת על העונה השישית שמשודרת עכשיו? "התגובות שאנחנו מקבלים לעונה השישית פשוט מטורפות, הרייטינג היסטרי וזה הכי מחמם את הלב! אני מודה כל יום על האהבה הזאת ומתפללת שהיא לא תיפסק כי זה באמת הכוח שלי. כיף לי שאנשים מתחברים ואוהבים לראות אותנו ואת הבוזגלוס ואני מודה להם על כל האהבה, הכוח והחיזוקים". 

את בעצמך עברת שינוי גדול בשנים האחרונות, אפשר לומר "שמאשתו של" הפכת לאושייה בפני עצמך, עם קהל ענק שעוקב אחרי כל צעד שלך ובעיקר מנטלית, משהו אצלך נפתח. "נכון. תמיד הייתי ותמיד אשאר "אשתו של מאור בוזגלו" ואני נושאת את התואר הזה בגאווה. אני גאה בו ואני גאה להיות האישה שלו, ללא קשר לעיסוק שלו. זכינו להיות חלק ממשפחת הכדורגל ואנחנו אומרים תודה על כל השנים. בשנתיים האחרונות אני עברתי תהליך ארוך ומעמיק עם עצמי שגרם לי להיפתח, לקחת את דברים בצורה יותר נכונה ובעיקר את החיים בקלות. מי שעוקב אחריי, יודע שהיוגה מאוד עזרה לזה לקרות וכמובן שהעובדה שהחיים שלנו חשופים לעיני המצלמות, גרמה להרבה אנשים להצטרף למסע הזה שלי שאני חושפת אותו הרבה ברשתות החברתיות ולהפוך להיות חלק מהחיים שלי. העוקבים והעוקבות שלי חשובים לי מאד ו'מערכת היחסים' הזאת נתנה לי הרבה כוח וביטחון, כי בשורה התחתונה כיף לדעת שאני יכולה להשפיע לטובה על אנשים שאני אפילו לא מכירה". 

עכשיו כשמאור באופן רשמי הפך לכדורגלן עבר, אולי התמודדות משותפת של שניכם באיזו תוכנית ריאליטי? "אני לא יודעת מה יוליד יום, אבל כעיקרון אני פחות בקטע של ריאליטי כרגע. יותר חשוב לי להיות עם המשפחה שלי ולהתמקד בתוכנית שלי LaYoga שהיא שילוב של אורח חיים בריא ותרגולי יוגה אונליין שאני עובדת עליה מאוד קשה כדי להשיק בקרוב. יש לי גם את הלקוחות שלי ועוד הרבה מסביב, ככה שלא נשאר הרבה זמן ואני פחות מתעניינת בהשתתפות בתוכנית ריאליטי. אני מניחה שזה נכון גם לגבי מאור, אבל אי אפשר לדעת אילו הפתעות החיים ובורא עולם יזמנו לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי