מכדורגלנית כושלת ל"כוכבת למבוגרים": המהפך של מדלן רייט

מדלן רייט | צילום מסך, צילום מסך

מדלן רייט נזרקה מצ'רלטון בגיל 23 בלבד אחרי שתועדה במסיבה לפני משחק. היא פתחה חשבון ב-"OnlyFans" שמספק תכנים למבוגרים בתשלום וקפצה מ-20 אלף ל-261 אלף עוקבים באינסטגרם

(גודל טקסט)

מדלן רייט הייתה כדורגלנית די כושלת. הקריירה שלה הסתיימה בגיל 23 בלבד אחרי שצ'רלטון קבוצתה החליטה לנפות אותה בעקבות סרטון שלה שהתפרסם ובו היא נראית שואפת מבלונים ושותה שמפניה במסיבה לפני משחק. אלא שביטול החוזה הזה רק סימן את תחילתה של קריירה חדשה ומוצלחת הרבה יותר.

במקום לבכות על מר גורלה, רייט, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם מעל רבע מיליון עוקבים, החליטה לפתוח לעצמה עמוד של OnlyFans – ערוץ אישי בתשלום שמספק תכנים למבוגרים בלבד. מאז שהיא הצטרפה לאתר הזה, היא החלה לעשות כסף גדול ולטענתה הרוויחה כבר מעל לחצי מיליון יורו – יותר ממה שמרוויחה בשנה כל כדורגלנית מקצועית באנגליה.

"אחרי שפוטרתי מצ'רלטון חשבתי אם אוכל לשחק כדורגל שוב", סיפרה מדלן בריאיון ל"סאן", "חשבתי באיזו רמה אוכל לשחק ואם קבוצות אחרות ירצו אותי. אבל הבנתי שאיכזבתי את כולם בהתנהגות שלי".

למדלן היו 20 אלף עוקבים באינסטגרם בימי ככדורגלנית אלמונית, אך כיום יש לה כבר 261 אלף עוקבים. היא מפרסמת מותגים והפכה להיות הרבה יותר מפורסמת: "הכול קרה כל כך מהר, הרבה פרסומות וחסויות החלו להיכנס".

למדלן יש הרבה מעריצים, אבל גם הרבה מקניטים אותה על הדרך שבה היא בחרה ללכת בה. "יש לי אישיות חזקה", היא סיפרה, "חשבתי שכל עולם הכדורגל שונא אותי. עם הזמן למדתי להתעלם מהתגובות הנוראיות וההודעות ועכשיו אני לא קוראת אותן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי