עכשיו אפשר לספר: מלכת היופי של ספרד בזוגיות עם שחקן כדורגל

אנדריאה מרטינס
אנדריאה מרטינס | מסך, אינסטגרם

אחרי חצי שנה של מערכת יחסים חשאית, קפה חשף את אנדריאה מרטינס, בת הזוג שלו, שהגיעה לשלישייה האחרונה במיס יוניברס 2021. החברים מהנבחרת מיהרו לברך והאינסטגרם של השניים מתפוצץ

(גודל טקסט)

זוגיות חדשה ונוצצת בעולם הכדורגל: קפה, שוער צ'לסי, החליט שהגיע הזמן להציג בפני כולם את האהבה שלו בחיים. בזמן שהספרדי בן ה-27 מנצל כל רגע בפגרת החורף ונמצא בחופשה סופר רומנטית באיים המלדיביים, חשבון האינסטגרם שלו מתפוצץ לאחר ששיתף תמונה בפני 1.8 מיליון העוקבים שלו עם החברה החדשה תחת הכיתוב: "אודותינו". 

אנדריאה מרטינס,
אנדריאה מרטינס, | מסך, אינסטגרם

לבת הזוג החדשה של קפה קוראים אנדריאה מרטינס והיא מלכת היופי של ספרד לשנת 2020. הדוגמנית הייתה המועמדת הספרדיה לתחרות מיס יוניברס 2021, היא הגיעה לשלישייה האחרונה, אך לא זכתה בכתר המיוחל. למעלה מ-35 אלף איש כבר עוקבים אחריה באדיקות באינסטגרם והמספר לא מפסיק לעלות מאז שהכדורגלן הכריז על מערכת היחסים שלו איתה.

מלכת היופי של קפה צמודה אליו בחצי השנה האחרונה ואף העתיקה את מגוריה לאנגליה עבורו. היא מבוגרת ממנו בשנתיים ונראה שהם נהנים בטירוף אחד מהשנייה. התמונה הרשמית הראשונה שלהם זכתה לאלפי לייקים ותגובות, כולל מהחברים הטובים דויד דה חאה, מרקוס אלונסו וסרחיו רגילון. קפה ואנדריאה שלו הפכו בין רגע לאחד מהזוגות היפים ובאנגליה, כמיטב המסורת, יעקבו אחרי מערכת היחסים הזאת מקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי