אסון בפרגוואי: אשת שחקן הנבחרת לשעבר נרצחה ביריות במהלך הופעה

כריסטינה ויטה אראנדה, רעייתו של כדורגלן אולימפיה איבן טורס, נורתה בראשה ומתה בבית החולים בגיל 29. לשניים שהודיעו לאחרונה על פרידה שלושה ילדים משותפים

(גודל טקסט)

תקרית קשה בפרגוואי: הדוגמנית המקומית כריסטינה ויטה אראנדה, אשתו של הכדורגלן איבן טורס, נרצחה בראשון האחרון ביריות במהלך הופעה בעיר הבירה אסונסיון.

אראנדה בת ה-29, לה שלושה ילדים משותפים עם מגנה השמאלי של אולימפיה המקומית, נורתה בראשה על ידי אלמוני במהלך הופעה של הלהקה "בינומיו דה אורו" והובהלה לבית החולים בליווי בעלה, אך לאחר ניסיונות החייאה שנמשכו כ-25 דקות, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

פרט לדוגמנית, אדם נוסף נרצח במהלך אירוע הירי וארבעה נוספים שנפצעו נמצאים במצב יציב. לאחר שנשמעו היריות, ההופעה נפסקה באופן מידי. אראנדה הייתה נשואה עשר שנים לטורס, אך לאחרונה השניים הודיעו כי נפרדו ובקרוב אף יתגרשו. למרות הפרידה, השניים כאמור היו ביחד באותה הופעה שהסתיימה בטרגדיה. אגב, על פי דיווחים טורס חווה התקף חרדה, אך הוא לא נפגע כלל מהיריות.

לצד היותה דוגמנית, אראנדה הייתה גם מאמנת אישית ורבים במולדתה החשיבו אותה למשפיענית. בעקבות הטרגדיה, קבוצתו של טורס, אולימפיה, ביטלה את אימון הבוקר.

איבן טורס בן ה-30 גדל בקבוצה סרו פורטניו המקומית ומאז שנת 2015 הוא משחק באולימפיה, פרט לשנה אחת בה שיחק כמושאל בקולון מארגנטינה. לטורס הופעה אחת בנבחרת פרגוואי הבוגרת, במשחק ידידות נגד הונדורס בשנת 2019.