שונית חמד ניצלה ממוות: "לא נרדמתי כל הלילה"

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

מזל גדול: אשתו של תומר חמד כמעט דרכה על "אחד היצורים הכי ארסיים שקיימים בעולם" ומיהרה לשתף את העוקבים: "הוא יכול להרוג 20 אנשים". לירון שרון עם הפרטים המלאים מהדרמה באוסטרליה

(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת בחודש השישי להריונה הרביעי, שונית חמד שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם באירוע מלחיץ שקרה לה אתמול (שני) כשטיילה עם מיה, בתה הבכורה, בחוף הים. כידוע, המשפחה הפוטוגנית מתגוררת כבר שנה שנייה באוסטרליה, שם משחק תומר חמד בווסטרן סידני וונדררס. שונית ושלוש הבנות שלהם, מיה, אמי ולנה, מנצלות כל רגע מהיופי שיש למדינה האקזוטית להציע, אבל הפעם אשת הכדורגלן חוותה אירוע שהיה יכולה להסתיים באסון.

"מיה ואני מצאנו תמנון אתמול בים, אני כמעט דרכתי עליו. אתם יודעים איזה תמנון זה? הוא נקרא תמנון כחול טבעות ומסתבר שזה אחד היצורים הארסיים ביותר שקיימים בעולם. הדבר הקטן הזה יכול להרוג 20 אנשים עם הארס שיש לו בזרועות. זה מטורף ואני כמעט דרכתי עליו. אלוהים ישמור איזה פחד", שיתפה שונית את עשרות אלפי העוקבים ברשת והבהירה כי הייתה יכולה למות אם הייתה דורכת על התמנון הנדיר שתפס אותה ואת בתה לא מוכנות וגרם לבהלה גדולה.

למרות התקרית המלחיצה, שונית ניסתה לשמור על קור רוח ולהסתכל על הצד החיובי: "פחד אלוהים, לא נרדמתי אתמול. התמנון הזה יחסית נדיר והוא לא מגיע בדרך כלל לחוף אלא נמצא במעמקי האוקיינוס. אוסטרליה הזאת… יש כאן בעלי חיים שאלוהים ישמור. יש פה יצורים נוראיים ומפחידים ומלחיצים, אבל זו מדינה מהממת ואני מאוהבת בה".

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי