נכנס לנעליים גדולות: השחקן ש"קיבל בירושה" את הבית של כריסטיאנו רונאלדו

ההגעה שלו פגעה בדיבאלה. רונאלדו ביובנטוס | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

הרכש החדש והנוצץ של יובנטוס, דושאן ולאחוביץ', ייכנס לנכס המדהים שבו התגורר הפנומן הפורטוגלי במהלך הפרק שלו בטורינו. מה הבית מציע ואיפה הוא ממוקם? לירון שרון עם הפרטים המלאים מארץ המגף

(גודל טקסט)

אחרי שמעבר הענק הושלם ודושאן ולאחוביץ' חתם ביובנטוס, בעסקה שהוגדרה כ"גדולה ביותר בחלון ההעברות של ינואר", באיטליה מדווחים בוקר (שלישי) כי החלוץ בן ה-22 צפוי "לקבל בירושה" את ביתו המפואר של כריסטיאנו רונאלדו בטורינו, מה שצפוי לסייע לו להתאקלם במהרה.

ולאחוביץ' ייכנס לנכס המדהים בו התגורר הפורטוגלי, אותו ניתן לראות אותו בבירור בתוכנית הדוקו ריאליטי החדשה על חייה של ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של רונאלדו, שמשודרת בנטפליקס ושוברת שיאים. הבית מורכב משתי וילות צמודות, קטנה וגדולה, עם מרפסת עצומה המשקיפה על נוף מרהיב ויש לו שביל גישה פרטי עם מערך אבטחה גדול מאוד אותו תספק כמובן הקבוצה. 

יש בבית חדר כושר פרטי בו נהגו CR7 וזוגתו להתאמן וכעת הוא ישמש את ולאחוביץ' שיוכל להנות גם משחייה בבריכה המקורה. הבית ממוקם על גבעה ומוקף בעצים כך שמעבר ליופי שהטבע מציע, הוא שומר על פרטיותם של הדיירים אולי הידיעה על כך שהסרבי עובר לגור בביתו הקודם, תגרום לרונאלדו להחזיר לו עוקב באינסטגרם ולראות מה קורה בבית היישן שלו. רק נציין שנכון לרגע זה, לחלוץ הלוהט יש "רק" מיליון עוקבים באינסטגרם, מה שעתיד להשתנות ממש בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי