מתנה מהסרטים: לא תאמינו כמה עלה הרכב החדש של מרואן קבהא

מרואן קבהא, קשר בני סכנין | מאור אלקסלסי

קשר בני סכנין החליט לפנק את אשתו במרצדס בשווי כחצי מיליון שקלים: "זו מתנה עבור כל מה שהיא עברה ועושה עבורי ועבור המשפחה הקטנה שלנו", סיפר למדור. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתמונות

(גודל טקסט)

מרואן קבהא, קשר בני סכנין בהווה והפועל באר שבע בעבר, פינק את עצמו ברכב חדש שגרם למדור לשפשף את העיניים. הכדורגלן הודיע בפני כמעט 100 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, כי הוא קנה מרצדס GLC 300 e בצבע אפור מט, עם קיט חיצוני של מרצדס GLC 63. כלומר, רכב קאסטום מייד במיוחד עבור קבהא שביצע את הרכישה מחברת בווריאן מוטורס בהרצליה. 

הרכב החדש של קבהא
הרכב החדש של קבהא | מסך, אינסטגרם

הצעצוע החדש וההיסטרי של קבהא שווה לא פחות מחצי מיליון שקלים ואת הרכישה הוא עשה במיוחד עבור החצי השני שלו בחיים, אשתו היפה ואם שלושת בנותיו, מארם. "האוטו נקנה כמתנה לאשתי, הוקרה על מה שהיא עברה ועושה עבורי ועבור המשפחה הקטנה שלנו", סיפר קבהא למדור ונתן דוגמא נהדרת לכל הגברים, איך להוקיר תודה לנשים שאיתם בצורה מפנקת. 

הקשר בן ה-30 חובב את המותג ובעצמו נוהג על אותה מרצדס ולאחרונה הוא התחדש בעצמו ושדרג את הדגם שהיה לו לשנת 2022. חוץ מזה, קבהא רכש גם רכב נוסף, טיוטה ראב 4 שתשמש אותו לאימונים של סכנין, מאחר והוא "מת על הצורה של הרכב ועל חוויית הנהיגה שהוא נותן". אז בשעה טובה למשפחת קבהא על הרכבים החדשים והכי חשוב, סעו בזהירות.

מרואן קבהא
מרואן קבהא | מסך, אינסטגרם
הרכב החדש של קבהא
הרכב החדש של קבהא | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי