ההצהרה הדרמטית של אוהד בוזגלו הותירה את פאני המומה: "וואו!"

פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים"
פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים" | אור גפן

מאמן הכדורגל הכריז כי הוא רוצה עוד ילדים "רק לא ברור מתי" וגרושתו מיהרה להבהיר: "אני סיימתי". לירון שרון עם הפרטים המלאים מחגיגות יום הולדתו ה-40 של השורד לשעבר

(גודל טקסט)

במשפחת בוזגלו אין רגע דל. תשאלו את האח הבכור במשפחה, אוהד בוזגלו, שחגג אמש (רביעי) יום הולדת בהפקה סופר מושקעת עליה היה אמון המפיק שון בלאיש, שדאג לטירוף סביב השורד לשעבר. כזכור, בתחילת החודש החליף מאמן הכדורגל קידומת, הגיע לגיל 40 ואתמול הוא חגג בענק עם המשפחה וכל החברים הטובים שהגיעו להרים לו באולמי 'לה סינקו', כולל קאסט כמעט מלא של החברים החדשים מ"הישרדות VIP".

אוהד בוזגלו, אסי בוזגלו, מאור בוזגלו, אלמוג בוזגלו, יעקב בוזגלו
אוהד בוזגלו, אסי בוזגלו, מאור בוזגלו, אלמוג בוזגלו, יעקב בוזגלו | אור גפן

ההורים יעקב וחני, מאור ומירן, אסי ועדי, אלמוג ונטליה וגם כמובן הגרושה פאני בוזגלו, הגיעו כולם להרים במסיבה של אוהד שהיה צמוד לאלכסה סוטניקובה ושוב שיחזר איתה ועם השורדת האהובה עליו, אלה אייבינדר, נשיקה משולשת לוהטת. אוהד סיפר למצלמה: "אלה חברה טובה שלי והיום היא גם חברה טובה של אלכסה". אלכסה עצמה הוסיפה: "היום היא חברה שלי יותר טובה משלו. זו נשיקה שלי ושל אלה, לא שלו ושל אלה". אוהד סיכם: "אני מנשק, מה אכפת לי, אהבת חינם"

אוהד בוזגלו עם אלכסה ואלה
אוהד בוזגלו עם אלכסה ואלה | אור גפן
רק ידידים? אוהד בוזגלו, אלכסה
רק ידידים? אוהד בוזגלו, אלכסה | אור גפן

ילד יום ההולדת אף שיתף איך נראה הקשר בין אלכסה לפאני: "פאני מפרגנת ומאד אוהבת את אלכסה, היא יודעת שכשהילדים אצלי אז אלכסה איתם ואיתי כמובן ואני שמח לראות את הקשר הזה ביניהן, קשר בריא וטוב". על השאלה אם הוא ירצה עוד ילדים לכבוד גיל 40 השיב: "אני לא פוסל, אני אוהב ילדים ואשמח לעוד בהמשך. יהיו לי עוד ילדים, השאלה מתי". 

גם פאני עודכנה ברצון של הגרוש שלה להביא עוד ילדים, הופתעה מאוד והגיבה: "מזל טוב! וואו! עוד תינוק ליום הולדת 40? מברוק". כשנשאלה אם היא רוצה עוד ילדים, פאני הבהירה: "פחות, אני סיימתי עם זה".

חגיגות יום ההולדת ה-40 של אוהד בוזגלו
חגיגות יום ההולדת ה-40 של אוהד בוזגלו | אור גפן

 

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אור גפן
דודו אוואט, פיני בלילי
דודו אוואט, פיני בלילי | אור גפן
פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי