נחשף: ספורטאי ישראלי בכיר ישתתף בעונה החדשה של "מחוברים"

אורי ששון
אורי ששון | Elsa/Getty Images

הג'ודוקא הענק, שזכה בשתי מדליות ארד אולימפיות ונחשב לאחד הגדולים שעלו כאן על המזרן, לוהק לקאסט התוכנית ואף נתן לכך חותמת רשמית, כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מאשר כל קשר לפרשה". זו תהיה ההשתתפות השנייה של ששון בתוכנית ריאליטי לאחר "הזמר במסכה"

(גודל טקסט)

כשהוא נמצא בפריז ברגעים אלו, המדליסט האולימפי אורי ששון אישר את השתתפותו בעונה הקרובה של "מחוברים" של חברת HOT. ששון שיתף את הסטורי של העיתונאי רן בוקר שפרסם את הדברים היום (חמישי), וכתב בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים למעלה מ-40 אלף איש: "מאשר כל קשר לפרשה". הג'ודוקא יצטרף לקאסט המורכב מקרן פלס ואורנה בנאי בעונה הקרובה.

זאת תהיה תוכנית הריאליטי השנייה בה יככב ששון בן ה-31, שכזכור הגיע לגמר העונה הראשונה של "הזמר במסכה" כשכיכב בפריים טיים של קשת 12 בתחפושת הפלאפל והפתיע ביכולותיו כזמר. הג'ודוקא מחזיק בשתי מדליות ארד אולימפיות: בראשונה זכה באולימפיאדת ריו דה ז'נרו 2016, ובשנייה זכה בתחרות הקבוצתית באולימפיאדת טוקיו 2020, שנדחתה ונערכה בשנה שעברה בעקבות מגפת הקורונה.

חברת HOT מסרה בתגובה רשמית למדור: "אנחנו שמחים על העניין הרב שעונת העשור מעוררת ונפרסם ליהוקים סופיים לכשיהיו". כזכור זו אינה הפעם הראשונה שקיים ייצוג מעולם הספורט במחוברים, בעונה ששודרה בשנת 2015, השתתפה אשתו של גיא לוזון, דנה פאן לוזון וכעת אנחנו כבר סקרנים לגלות עוד פרטים על חייו של ששון. 

image0-5 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי