איבדה את העשתונות? וונדה איקרדי תקפה את אחת העוקבות שלה

מאורו איקרדי, וונדה נארה
מאורו איקרדי, וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

בצל השמועות על משבר נוסף במערכת היחסים עם מאורו איקרדי, אחת העוקבות של וונדה הצליחה לעצבן אותה כשכתבה: "שתמשיך בשקר המשפחה המאושרת שהיא מנסה להראות". וונדה לא נשארה חייבת

(גודל טקסט)

כפי שסיפרנו לכם בשבוע האחרון, ובצל השמועות על משבר נוסף במערכת היחסים, וונדה ומאורו איקרדי החליטו להרגיע את הרוחות ופרסמו תמונות וסרטונים מיום כיף בספארי בו בילו עם שתי בנותיהם. וונדה שיתפה תמונות מהספארי בפריז אליו לקחו את שתי הילדות בנות ה-5 ו-7, כאשר חלקן מראות את הכדורגלן נוהג ברכב ומלווה אותה ואת הבנות, דבר שמשך בגדול את תשומת לבם של העוקבים שמעודכנים היטב בחדשות על משבר חדש בין השניים.

על התמונות שפרסמה מהחוויה בספארי, אשת הכדורגלן והסוכנת קיבלה אלפי תגובות. אחת מהן הייתה תגובה מאוד ספציפית, שהסעירה את וונדה, הוציאה אותה משלוותה וגרמה לה לענות. אחת העוקבות כתבה על התמונות: "למה וונדה, בכל פעם שהיא במשבר עם מאורו, מראה את עצמה רק עם בנותיה? מה עם הילדים הבנים? למה שלא תפרסם גם אותם ותמשיך "בשקר" המשפחה המאושרת שהיא מנסה להראות?" ואיך אומרות אימהות? עד לילדים שלי! הארגנטינאית התחממה כל כך, שמיד הגיבה בתקיפות לאותה עוקבת שהחליטה לשפוט אותה כאילו היא מכירה אותה ויודעת בדיוק מה קורה בחייה האישיים.

 "מי אמר לך שאני במשבר? הבנים שלי משחקים כדורגל משני עד שישי אז הם עסוקים- אני צריכה לבקש רשות לעשות דברים רק עם הילדות שלי? מי שיש לו בעיה שיעצור, ינשום ויניח את הטלפון הנייד בצד". המדור בהחלט מבין את ההתעניינות של קהל העוקבים הענק שהתרגל לדרמות של הזוג איקרדי. לאחר התמונות וסרטוני הווידאו ששיתפה וונדה בהם חלוצה של פ.ס.ז' מככב, נראה שמערכת היחסים ביניהם בסדר גמור, למרות שהוא מחק את חשבון האינסטגרם שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי