רמי גרשון שומע? ההצהרה הדרמטית של נטע אלחמיסטר

יגבור על עופרי ארד בתחרות על חולצת ההרכב? רמי גרשון | מאור אלקסלסי

אשתו של שחקן מכבי חיפה נשאלה אם היא רוצה להביא לעולם ילדים והשיבה בצורה חד משמעית. וגם: מדוע נעלמה מהאינסטגרם לאחרונה?

(גודל טקסט)

אחד הזוגות הכי מסקרנים ומלהיבים בכדורגל הישראלי הוא רמי גרשון והמגה דוגמנית שלו, נטע אלחמיסטר. אלא שבינתיים, העוקבים שמו לב כי מעצמת האינסטגרם שהפכה לאשת עסקים ממולחת המגלגלת מיליונים ולאחת הדוגמניות המבוקשות בישראל, די נעלמה בתקופה האחרונה מאחר והתרגלנו לראות אותה מככבת בכל מקום. בסוף השבוע האחרון אלחמיסטר בת ה-27 החליטה להשיב לשאלות העוקבים ברשת החברתית ובחרה חמש שאלות מעניינות במיוחד.

מתוך 1.7 מיליון העוקבים של נטע, אחד מהם שאל: "למהנעלמת בזמן האחרון?" ואשת הכדורגלן שכזכור התנתקה מהסוכן שלה שהיה צמוד אליה בחמש השנים האחרונות, שי אביטל, נגדו הוגשו למעלה מ-30 תלונות במשטרה על הטרדה בפרשייה שהרעידה את המדינה כולה, הסבירה: "אני עובדת בשנה האחרונה על כמה פרוייקטים במקביל ועדיין לא יכולה לחשוף את הכל. אני מוצאת את עצמי המון שעות מנותקת מהנייד ומשקיעה את הזמן ביצירה ועבודה, עוד מעט הכל ייחשף ואני אהיה פה הרבה יותר, מבטיחה", הצהירה נטע.

בנוסף, שאלת השאלות המעניינת ביותר את כולם היא מה קורה בגזרת הרחבת המשפחה, מאחר וכדורגלנה של מכבי חיפה והיא נישאו לפני למעלה משנתיים וחצי, ביוני 2019. נטע נשאלה: "את ורמי רוצים ילדים?" ושיבה בכנות עד כמה היא מעוניינת להפוך לאמא: "רוצה. מיום ליום יותר. כשיגיע הרגע אני בטוחה שהוא יהיה הרגע המושלם עבורנו". אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר במדינה כבר חשפה בעבר שבינתיים היא מתאמנת על אחייניותיו של רמי ואנחנו כבר מצפים בחיוך גדול לדור ההמשך.

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי