אסי בוזגלו הבהיר: "אין אדם שפגע בי יותר ממנו, זה עדיין רגיש"

אסי בוזגלו | נוי דקל

כדורגלן העבר נשאל על מערכת היחסים עם סוכנו לשעבר: "יש מצב שבעתיד אפתח הכל". ומה דעתו על מה שקורה עם משה חוגג בבית"ר?

(גודל טקסט)

בזמן שהיא נלחמת על הישארותה בליגה בראשותו של המאמן החדש שלה, יוסי אבוקסיס, בית"ר ירושלים תפגוש הערב (ראשון ב-20:15, שידור ישיר ספורט1) את הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל ותנסה לגרוף שלוש נקודות חשובות לקאת המשך מאבקי ההישרדות. בינתיים, מי שהביע את דעתו על המצב של הקבוצה מהבירה העונה, וכן על הבעלים משה חוגג, הוא השורד האחרון, אסי בוזגלו, שסיפר מה הוא חושב על המתרחש במועדון הירושלמי.

בוזגלו נשאל באינסטגרם על מצבה של בית"ר ירושלים והשיב: "הכל נראה לא טוב. מה שחוגג עשה שם נובע מחוסר ידע בכדורגל, כדורגל זה לא עסק רגיל. אותי באופן אישי זה לא הפתיע בכלל". בזמן שהוא עסוק בצילומים לעונה השביעית של "הבוזגלוס", הריאליטי המשפחתית של שמשודרת ב-YES, אסי ואשתו עדי מתכוננים לחגוג "באירוע מטורף" את הבריתה של ריין, בתם שנולדה בחודש שעבר כאשר התאריך המסתמן הוא ה-8.3, כפי שפירסם בוזגלו.

נושא נוסף שממשיך להטריד את העוקבים של אסי, הוא מערכת היחסים בינו לבין המנהל הקודם שלו, ליעד רוח, ובעיקר מה קרה ביניהם. אחד העוקבים שאל "מתי תפרסם מה קרה בינך לבין ליעד? אתה זורק בקטנה והייתם ממש קרובים, זה מסקרן". בוזגלו השיב והצליח לסקרן עוד יותר את 304 אלף העוקבים שלו: "לא חושב שיש בכלל צורך לדבר עליו. יש מצב שבעתיד אפתח את כל מה שהיה, כרגע זה עדיין רגיש לי. יכול לומר שאין אדם שפגע בי ברמה האישית יותר ממנו".

אסי בוזגלו | אלבום פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי