כוכב העל לשעבר הודה: "הייתי מכור לאלכוהול כדי להתמודד עם הפרסום"

אולד טראפורד
אולד טראפורד | Alex Morton/gettyimages

כולנו הכרנו אותו כאחד השחקנים הטובים באנגליה באותה תקופה, אך האמת הכואבת מאחורי וויין רוני נחשפת. בראיון שנערך עמו, שיתף כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד ברגעים הקשים שעבר: "נעלתי את עצמי בחדר, ישבתי בבית במשך ימים שלמים והשתכרתי". כיצד יגיב אלכס פרגוסון?

(גודל טקסט)

לאחר הסערה התקשורתית במרכזה נחשפו תמונות שלו עם שלוש נשים עירומות למחצה שטלטלה את אנגליה בקיץ האחרון, וויין רוני (36) חזר הבוקר (ראשון) לככב חזק בכותרות שוב, והפעם בגלל סיבות אישיות. מאמנה של דרבי קאונטי הודה שכדי להתמודד עם הפרסום והתהילה, הוא היה באופן כפייתי יוצא לשתות פעמיים ביום, ושמר על כך בסוד כמובן. בראיון שנערך עמו, כוכבה לשעבר של נבחרת אנגליה סיפר שהוא היה חרד בתחילת הקריירה שלו, מה שהוביל אותו לפתח "התנהגות בעייתית".

בראיון עם 'the mail on sunday' חשף: "ישבתי בבית במשך ימים שלמים והשתכרתי. נעלתי את עצמי בחדר ושתיתי כדי להשקיט את המוח. קיבלתי יומיים חופש, העדפתי להיות עם עצמי לבד בבית, בלי אף אחד ורק לשתות. ביום השלישי, הייתי מטפטף טיפות עיניים כדי שלא ישימו לב איך נראיתי. הייתי במצב ממש רע", הסביר וטען שלא שיתף את חבריו לחדר ההלבשה בימיו כשחקן מנצ'סטר יונייטד. "היום הרבה יותר פתוחים לגבי דברים. בזמנים שלי לא שיתפתי לא את החברים ולא את המאמן (אלכס פרגוסון), וזה גרם לי להיות תמיד כועס ואגרסיבי".

גם אשתו, קולין רוני, שכמעט נפרדה ממנו סופית לאחר הפרשייה של הקיץ האחרון, סיפרה שתמיד ידעה שיש לבעלה התמכרות קשה לשתיית אלכוהול, והחליטה לנקוט בצעד חריף בנידון. אשת הכדורגלן החליטה לכפות על בעלה שורה של צעדים כדי למנוע שערוריות נוספות וכעת היא דורשת שרוני "ילווה בכל עת", כפי שסיפרו מקורות המקורבים אליה ל'סאן'. אחרי 13 שנות נישואים, קולין מוכנה לעשות הכל כדי להרחיק את רוני מצרות, והצהירה בפני חבריה שהיא לא סומכת על החברים של המאמן, ושהיא רוצה "מבוגר אחראי" בקרבתו כשהוא יוצא, בין אם זה אחיו ג'ו או מישהו אחר שהיא סומכת עליו שיהיה איתו וישמור עליו. השלב הבא- בייביסיטר בלילות? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי