אין גבול לעושר: המתנה המשוגעת שרונאלדו קיבל ליום הולדתו ה-37

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | SOPA Images / Contributor

כוכב מנצ'סטר יונייטד הופתע על ידי זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, שפינקה אותו בקאדילק מפוארת שתתאים למשפחה שתמנה בקרוב שמונה נפשות. לירון שרון עם הפרטים המלאים והסכום שעלה הצעצוע החדש

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון ציינושניים מהכדורגלנים הכי גדולים בעולם, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו, את יום ההולדת שלהם. הברזילאי חגג בפריז עם ברונה ביאנקרדי ואילו הפורטוגלי וג'ורג'ינה רודריגס זוגתו ההריונית, חגגו במנצ'סטר לצד ארבעת ילדיהם. אשת הכדורגלן הספרדייה נמצאת חזק בכותרות מאז שיצאה הסדרה על חייה, שם היא חושפת את חיי העושר שלה ושל הפנומן, ולכבוד יום הולדתו היא החליטה לפנק אותו במתנה משוגעת, רונאלדו סטייל.

ג'ורג'ינה השקיעה גם במחיר וגם במחשבה ולאור העובדה שבקרוב תלד את התאומים שלהם והשניים יהפכו להורים לשישה, קנתה לכריס שלה מכונית קאדילק אסקלייד חדשה ומפוארת. בסרטון אותו פרסמה ל-33.4 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, רונאלדו פתח את דלת האחוזה שלהם בצ'שייר וממתינה לו ההפתעה, הרכב הנוצץ לו מושבי עור ומסך לכל מושב, ממש כמו במטוס. רונאלדו והילדים בחנו את הרכב שמחירו ההתחלתי ללא כל התוספות מתחיל ב-150 אלף יורו.

רגע אחרי שכיבה את 37 הנרות על עוגת יום ההולדת שלו, זוגתו שצפויה ללדת בחודש אפריל הקרוב, העניקה לו את המתנה המפלצתית. אשת הכדורגלן כתבה על הסרטון שפירסמה בדיוק איך היא מרגישה ביום המיוחד בשנה של הבנאדם ששינה את חייה מהקצה לקצה: "האבא הכי טוב והשותף לחיים הכי טוב שקיים בעולם. אתה לוחם שראוי לכל הטוב שקורה לו בחיים. אתה שלמות, אתה השראה". שמונה מושבים, שישה ילדים, דוגמנית ספרדייה שנחשבת לאשת הכדורגלן המפורסמת בעולם ופנומן אחד עם 400 מיליון עוקבים שמוכיח על המגרש ומחוצה לו, שגיל הוא רק מספר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי