מתנה בשווי 170 אלף יורו: לא תאמינו מה קורטואה קנה למישל

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | מסך, אינסטגרם

זוגתו של שוער ריאל מדריד התחדשה בג'יפ חלומי של מרצדס, שיעלה לכם יותר מ-1.7 מיליון שקלים חדשים כאן בישראל. מי נוהגת בדיוק על אותה מכונית וכמה זמן ייקח לה להגיע ל-100 קמ"ש? כל הפרטים

(גודל טקסט)

אתמול (ראשון) סיפרנו לכם על התחביב החדש של מישל גרציג, זוגתו של טיבו קורטואה והשגרירה הישראלית במדריד. הדוגמנית בת ה-24 החלה ללמוד איך להיות דיג'יי וכשגרציג לא עובדת או מבלה עם הבלגי שלה, מסתבר שהיא נותנת בראש בתחום המוסיקה, אולי בדרך לקריירה חדשה ומפתיעה. דבר נוסף שחשפה מישל לגביה בכתבה ששודרה על חייה לאחרונה בקשת 12, היא המתנה המדהימה והיוקרתית שקיבלה במפתיע ממי שעומד בין הקורות של ריאל.

החצי השני של מישל פינק אותה ברכב נוצץ ומאוד יוקרתי. "זה אוטו חלומותיי, הוא הפתיע אותי, שנינו אוהבים רכבים", סיפרה. מדובר בג'יפ מרצדס G63, מצוייד במנוע V8 בי-טורבו בנפח ארבעה ליטרים, שמפיק 585 כוחות סוס. הביצועים של ה-G 63 בכביש יכולים לבייש לא מעט מכוניות ספורט עם תאוצה למאה קמ"ש תוך 4.5 שניות, ועד למהירות מרבית של 210 קמ"ש.

הרכב החדש של מישל גרציג
הרכב החדש של מישל גרציג | סוכנות Bavarian הרצליה

והמחיר? בארץ, למשל בסוכנות באווריין הרצליה, הרכב המפואר יעלה לכם החל מ-1.7 מיליון שקלים חדשים, אבל באירופה המחיר נמוך משמעותית, כ-170 אלף יורו. לא מעט, אך אל תדאגו לקורטואה שחתם לאחרונה על חוזה חדש בריאל מדריד. אגב, מי שמחזיקה ברכב זהה היא לא אחרת משי זהבי, אשתו של ערן, שנוהגת בהולנד ממש על אותו דגם.

הרכב החדש של מישל גרציג
הרכב החדש של מישל גרציג | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: טיבו קורטואה, מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי