Sport1 Banner

ממונטנגרו באהבה: הכירו את החצי השני של יובאנוביץ'‎‎

קתרינה קרסמנוביץ' | פרטי, ספורט1

חלוצה הסרבי החדש של מכבי תל אביב מסתגל לחיים החדשים בישראל, ובקרוב מאוד גם אשתו תצרף אליו יחד עם שני הילדים. קתרינה קרסמנוביץ' מתרגשת לקראת הנחיתה בארץ הקודש ומחכה לפגוש מקרוב את "האנשים המדהימים" בארץ, לפי דבריו של בעלה

(גודל טקסט)

ג'ורג'ה יובאנוביץ' הגיע בקול תרועה למכבי תל אביב, כאשר בשבת האחרונה הבקיע כבר בהופעת הבכורה שלו מול עירוני קריית שמונה, וסידר למועדון החדש שלו 0:1 ושלוש נקודות יקרות. בזמן שהחלוץ הסרבי בן ה-22 עדיין בהלם מהאוהדים הצהובים ומכין את עצמו לטירוף הדרבי, אנחנו במדור החלטנו שזה בדיוק הזמן להכיר את החצי השני בחייו.

קוראים לה קתרינה קרסמנוביץ', היא ילידת מונטנגרו, ופצצה הורסת בדיוק כמו הבחורה האחרונה שהגיעה מהבלקן לתל אביב, אנה ראקוביץ'. כזכור' אשתו של שוערה לשעבר של מכבי אהבה את ישראל בטירוף ולנצח תזכור שראיקוביץ' הציע לה להתחתן בארץ הקודש. כעת, הגיע תורה של קתרינה, שבקרוב מאוד תגיע לישראל ותצטרף לבעלה בהתרגשות שיא. אשת הכדורגלן סיפרה שבעלה מאוד התרשם מהשהות בישראל עד כה, "שיפה כאן והכי חשוב, האנשים מדהימים". 

בפחות משלוש שנים קתרינה ויובאנוביץ' הספיקו להביא שני בנים מתוקים שהם כל העולם שלהם, כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות. אנחנו כבר מצפים בקוצר רוח שקתרינה תגיע לאיצטדיון בלומפילד ותהפוך לחלק בלתי נפרד ממשפחת מכבי תל אביב, ובטוחים שהיא וכל המשפחה יתאהבו בישראל וייצרו כאן הרבה זכרונות טובים. יש לנו הרגשה במדור שהזוג הצעיר הזה הולך לכבוש את כולנו ובגדול. 

קתרינה קרסמנוביץ' והילדים | פרטי, ספורט1
קתרינה קרסמנוביץ' וג'ורג'ה יובאנוביץ' | פרטי, ספורט1
קתרינה קרסמנוביץ' וג'ורג'ה יובאנוביץ' | פרטי, ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי