צניעות מקסימום: לא תאמינו על איזה רכב נוהגת אשתו של מסי

אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי
אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי | Fotonoticias MDB / Contributor

על אף מצבה הכלכלי, אשתו של הכוכב "נתפסה" נוהגת על רכב "זול" במיוחד וזכתה למילים חמות בתקשורת הספרדית: "תמיד הייתה צנועה"

(גודל טקסט)

עושה רושם שמשפחת מסי מתחילה להתרגל לפריז. למרות שיש לה מיליוני עוקבים, אנטונלה רוקוזו לא נחשבת לחיית רשתות חברתיות, אך כשהיא מחליטה לחלוק ולשתף במתרחש בחייה, זה תמיד זה מעניין. אשתו של כוכב פריז סן ז'רמן שיתפה אתמול (שני) סטורי שלה במכונית וחשפה שהיא נוהגת על רכב צנוע, בוודאי עבור מישהי שנמצאת במצב כלכלי מזהיר כמו שלה.

אנטונלה לא התכוונה לחשוף את סוג הרכב, אלא העלתה תמונה כדי להראות שבחוץ 0 מעלות והיא קופאת. בעקבות השיתוף, היה קל להבין מהי המכונית שבה היא נוהגת בפריז. הרכב בו מסתובבת החצי השני של מסי הוא הדגם העדכני ביותר של מיני קופר SE בגרסתה החשמלית, הרכב הכי נמכר ב-2021, כפי שדיווח המותג עצמו באתר הרשמי שלוו. העובדה שמחירו של הרכב של אנטונלה הוא באזור 40-50 אלף יורו, גרמה למבקרים לכתוב עליה הרבה דברים טובים.

אנטונלה וג'ורג'ינה רודריגס הן בערך שתי הנשים הכי מסוקרות בתקשורת הספרדית, על אף שהן לא גרות שם יותר. בהשוואה לזוגתו של רונאלדו שמציגה חיי פאר בסדרה החדשה בכיכובה, אנטונלה "הצנועה" זכתה למילים חמות על כך שבחרה לנהוג ברכב ממש לא אופייני ביחס לחשבון הבנק שלה. "היא תמיד הייתה צנועה וקהל המעריצים שלה מאוד מעריך אותה על כך", נכתב.

הסטורי שחשף את הרכב של אנטונלה
הסטורי שחשף את הרכב של אנטונלה | מסך, אינסטגרם
אנטונלה וליאו מסי
אנטונלה וליאו מסי | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי