אשתו של שחקן מכבי חיפה עומדת "לשבור את כל המוסכמות"

שיר לוי
שיר לוי | מסך, אינסטגרם

אחרי שחזרה לסמי עופר וצפתה באלופה מוחצת את מ.ס אשדוד, שיר לוי חשפה את הצעד הגדול הבא שלה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

התגעגענו אליה ואתמול (שני) היא סוף סוף שבה לסמי עופר. אחרי תקופה ארוכה שלא פקדה את היציעים, וזאת בעקבות הפציעה של החצי השני שלה, שיר לוי צפתה מקרוב בניצחון הגדול של מכבי חיפה ובעלה נטע לביא, 0:6 מהדהד על מ.ס אשדוד. כזכור, קפטן הירוקים חזר לשחק בחודש שעבר אחרי שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו שבועות ארוכים, כשאת השיקום עבר בלונדון לצד אשתו הטרייה שעשתה מהלימון לימונדה ונהנתה מהתקופה בה שהו בעיר החלומית.

חזרה לסמי עופר. שיר לוי
חזרה לסמי עופר. שיר לוי | מסך, אינסטגרם

שיר, פאשניסטה רצינית בעלת יותר מ-25 אלף עוקבים באינסטגרם, העלתה סטורי מהיציע: "משחק ראשון אחרי זמן ארוך"". אשת הכדורגלן צילמה גם את האוהדים והעבירה את האווירה המחשמלת שהייתה בסמי עופר. אם לא ידעתם, שיר היא מעצבת אופנה מוכשרת, בבעלותה המותג Refuture והיא שיתפה לאחרונה את העוקבים בכך שהיא "עומדת לשבור את כל המוסכמות".

מה זה אומר? חוץ מלהצטיין באופנה, אושיית הרשת הפכה להיות שגרירה של סמסונג, מותג אותו כוכבות ענק כמו נועה קירל ורותם סלע מפרסמות, וכעת גם תורה של שיר שהצטלמה לקמפיין החדש שיעלה מחר. אשת הכדורגלן מככבת בפרסומת בה היא נשאלת האם היא "מוכנה לשבור את המוסכמות" והיא השיבה: "מוכנים לשבור את החוקים איתי?". מי שבטוח מוכן הוא לביא שנשא אותה לאישה בחודש אוקטובר האחרון בחתונה סופר מיוחדת שהתקיימה במדבר יהודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי