"עברה צד": עולם הכדורגל בטירוף מהזוגיות "הכי מעניינת בתולדות הענף"

אלישה להמן
אלישה להמן | מסך, אינסטגרם

אחרי שניהלה מערכת יחסים עם חברתה לנבחרת שווייץ, כוכבת אסטון וילה אלישה להמן החלה לצאת עם שחקן קבוצת הגברים של המועדון. לירון שרון עם הפוסט המשותף וההתרגשות של האוהדים בממלכה

(גודל טקסט)

אנגליה נרגשת: קשר אסטון וילה, דוגלאס לואיז, אישר שהוא יוצא עם כוכבת קבוצת הנשים של המועדון, אלישה להמן. השניים העלו פוסט משותף לאינסטגרם וזכו לעשרות אלפי תגובות של עוקבים ואוהדים שנותרו המומים. "אני אוהבת אותך", כתבה בספרדית החלוצה השווייצרית, שהצטרפה לקבוצה בקיץ האחרון והפכה לשחקנית מפתח. "אוהב אותך, אהובתי", השיב לואיז.

מדוע הרומן בין השניים כל כך מפתיע, אתם ודאי תוהים לעצמכם? ובכן, אלישה בת ה-23 הגדירה את עצמה כלסבית עד שהברזילאי שבה את ליבה, כשלפניו היא ניהלה מערכת יחסים עם חברתה לנבחרת שווייץ, החלוצה לשעבר של צ'לסי וכיום שחקנית פ.ס.ז', רמונה בקמן. השתיים נפרדו בשנה שעברה ולהמן הבינה שהיא דו מינית. "אלישה ולואיז הם הזוג הכי מדהים ומעניין שהיה אי פעם כדורגל", הכריז אחד העוקבים הגיב לסיפור האהבה שמטריף את אנגליה כולה לאחרונה.

להמן על אף גילה הצעיר רשמה 31 הופעות במדי הנבחרת ונחשבת לאושיית רשת עם קהל עצום של 6.5 מיליון עוקבים באינסטגרם. חוץ מכישורי המשחק שלה, אלישיה נחשבת לאחת השחקניות היפות בעולם, כך שאלכס מורגן, שהוגדרה בעבר כ"כדורגלנית היפה בכל הזמנים", בוודאי מרגישה את הנשיפות בעורפה. אגב, ללואיז יש 776 אלף עוקבים שעתידים לעלות בזכות הזוגיות הפוטוגנית. מבטיחים להמשיך לעקוב ולעדכן בחיי האהבה של הכדורגלנים שלקחו את העבודה איתם הביתה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי