נחשפה "מערכת יחסים סודית" בין כוכבת רשת לכדורגלן עבר בכיר

רוסיו אוסורנו
רוסיו אוסורנו | מסך, אינסטגרם

לראשונה מאז הפרידה מאם ילדיו ולמרות השמועות, נראה כי איקר קסיאס בזוגיות מסקרנת במיוחד. איך הווא הגיב לשער שפורסם בספרד ולמה כולם מכירים את החדשה שלו? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

איקר קסיאס הפך לשיחת היום לאחר שער שפירסם מגזין ספרדי תחת הכותרת המסקרנת: "מערכת היחסים הסודית של קסיאס". קרוב לשנה ששוער העבר מחזיק בסטטוס "גרוש" לאחר הפרידה מאהבת חייו, העיתונאית שרה קרבונרו, שאותה הוא בירך לפני מספר ימים בצורה מרגשת בחשבון האינסטגרם שלו. למרות לא מעט שמועות על קאמבק עם אם ילדיו, המגזין הספרדי חשף אתמול (רביעי) שכדורגלן העבר האגדי מנהל מערכת יחסים סודית עם משפיענית רשת לוהטת.

קוראים לה רוסיו אוסורנו, היא משפיענית רשת בעלת כמות נכבדת של עוקבים ונחשבת לדמות מפורסמת בספרד. זו מערכת היחסים הראשונה של קסיאס מאז הפרידה מאשתו לשעבר והשניים מכירים כבר מספר חודשים. מתחת לראדר, הם מציפים אחד את השני בלייקים ותגובות ברשתות החברתיות. שחקן העבר בן ה-40 הספיק כבר גם ליהנות עם רוסיו מחופשה רומנטית בפריז, שנשמרה עד עכשיו בסוד.

בת ה-34 מתגוררת בסביליה והשניים מרבים להיפגש במדריד. לפי הפרסומים, יש להם הרבה במשותף, כולל הסטטוס המשפחתי שלהם. גם רוסיו נפרדה מבן הזוג שלה ממנו יש לה שני ילדים, בדיוק כמו לקסיאס. אגב, הספרדי לא איחר להגיב על השער בו הוא ובת הזוג החדשה שלו מככבים, שיתף אותו בטוויטר וכתב: "הבתולה מריה הטהורה" והוסיף אייקון של פרצוף לא מרוצה. הוא לא הכחיש, אך לא הסביר את דבריו ואנחנו מאד סקרנים לדעת האם יחשוף בעצמו את הזוגיות החדשה בחייו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי