'הוא היה עם מישהי בזמן שיצאנו': ג'קי אזולאי והכדורגלן עוררו סערה ברשת

ג'קי אזולאי | שון בלאיש

השורדת סיפרה בריאיון מיוחד ל"לאשה" על תחילת הקשר שלה עם דניאל בוסי, חטפה כהוגן מהעוקבים ולא נשארה חייבת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

השורדת הכי מדוברת בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP" היא ג'קי אזולאי, שדואגת לייצר כותרות גם מחוץ לאי. כבר סיפרנו לכם לא פעם על מערכת היחסים שמנהלת אזולאי עם הכדורגלן דניאל בוסי שצעיר ממנה ב-14 שנים. לאחרונה התראיינה אזולאי ל"לאישה" וסיפרה בשיוויון נפש על תחילת הקשר שלהם: "אחרי חודש ביחד ידעתי שהוא היה עם מישהי. אמרתי לו 'שומע נשמה, מי שאיתי לא יכול להיות עם אחרות'. אחרי חודש הייתה עוד אחת. אז כבר עשיתי לו סקנדל". 

בעקבות השער שקיבל הזוג לחג הוולנטיינז שיחול בשבוע הבא והראיון המדובר, מאות תגובות הציפו את הרשת, מרביתן של נשים שלא הבינו מדוע החליטו לתת לה ולבן הזוג שלה במה. "התגובות הגיעו בעקבות ההתנהגות הבזויה שלך באחותי ג'קי ובהישרדות, מה חשבת, שאם תראי אהבה עם ילד קטן אנשים ישכחו את הוולגריות והרוע שבך?", כתבה לג'קי אחת העוקבות. כוכבת הריאליטי הגיבה והפעם היא כתבה את כל אשר על ליבה לאור התגובות הקשות שספגה.

"אחח נשים נשים… בדררך כלל אני לא מגיבה, הגעתי למצב שהכל עובר לידי. אתן לא מכירות אותי ולכן היד קלה על המקלדת, אני לא אומר לכן מילה אחת רעה – אני לא מכירה אתכן ולא אשפוט אתכן רק לפי תגובה שלכן פה. מה שכן, תזכרו שמה שלא כואב לי, כואב לסובבים שלי לקרוא ולראות ואם לכן לא אכפת להכאיב לאחרים, מה הופך אתכן לטובות יותר ממני? תפרגנו זה לא עולה כסף ואם ממש קשה לכן אז פשוט שבו בשקט ונסו לתקן את חייכן ולא את חייהם של אחרים. לפי התגובות שלכן, יש הרבה מה לתקן אצלכן לפני שאתן באות עליי. רק אהבה מביאה אהבה", סיכמה ג'קי את הדברים שגרמו לשיח בלתי פוסק ברשת.

התגובה של ג'קי אזולאי
התגובה של ג'קי אזולאי | מסך, אינסטגרם
דניאל בוסי, ג'קי אזולאי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי