משבר ביחסים? הצעד הדרמטי של עומר ואור אצילי

אור אצילי ועומר אצילי | אינסטגרם

סיבה לדאגה? אשתו של כוכב מכבי חיפה מחקה את כל התמונות שהעלתה מאז הקיץ בו נחשפה פרשת הכדורגלנים והקטינות. תגובתם תובא לכשתתקבל

(גודל טקסט)

אחרי שצלחו את פרשת הכדורגלנים והקטינות ונראה היה שהם בלתי נפרדים, האם מערכת היחסים של עומר ואור אצילי עלתה על שרטון? ובכן, אור, אשתו של עומר, מחקה לאחרונה את כל התמונות שהעלתה לאינסטגרם בשנה וחצי האחרונות והמדור בהחלט מודאג.

הפוסט "הכי טרי" שאור השאירה באינסטגרם שלה הוא מיולי 2020, בסמוך לחשיפת הפרשה המדוברת, ואילו התמונה המשותפת האחרונה עם בעלה, מלך שערי ליגת העל וכוכב מכבי חיפה, היא בכלל מימיו במכבי תל אביב. בניגוד לאור, בעלה העלה לא מעט תמונות השנה והשאיר אותן, אך התיעוד האחרון שאפשר למצוא בחשבון שלו לצד אור, פורסם אי שם ביוני 2021.

עומר אצילי, אור אצילי
עומר אצילי, אור אצילי | אינסטגרם

מאז שישרו ביניהם את ההדורים לאחר אותה פרשה, אור שיתפה לא מעט פוסטים ואף נהגה לפרגן בסטורי לבעלה אחרי משחקים שבהם הוא הצטיין וכבש. המדור שם לב שלאחר הרביעייה שהבקיע מול אשדוד, אור חרגה ממנהגה כשבחרה לא לשתף שום דבר. עוד נודע כי עומר ואור נעדרו מהישיבה המשותפת שערכו שחקני הקבוצה ובנות הזוג שלהם לאחר הניצחון על חדרה בגביע.

בין שלל הפוסטים שהוסרו על ידי אור, נמצאות גם התמונות מהחופשה האחרונה של אור ועומר בקיץ שעבר. עדיין לא ברור לגמרי מה קורה בין השניים, אבל אנחנו מקווים שהכל בסדר ומאחלים שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

תגובתם של עומר ואור אצילי תובא לכשתתקבל

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי