עם כיפה ורב: ההחלטה המפתיעה של הבן של דייוויד בקהאם

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Jayne Kamin-Oncea / Stringer

לאחר שאביו הכריז בעבר שהוא מתייחס לעצמו כ"חצי יהודי", ברוקלין וארוסתו ניקולה פלץ החליטו לערוך בחתונתם טקס יהודי כמיטב המסורת

(גודל טקסט)

דייוויד בקהאם מתייחס לעצמו כ"חצי יהודי", מאחר שסבא שלו מצד אמו היה יהודי. באוטוביוגרפיה שלו כתב כדורגלן העבר כי "כנראה היה לי יותר קשר עם היהדות מאשר עם כל דת אחרת". אחרי שאתם מודעים לפרט הזה, בוודאי תשמחו לגלות כי בנו ברוקלין וארוסתו ניקולה פלץ (27) החליטו להתחתן בטקס יהודי. האירוע הנוצץ צפוי להיות מסוקר ברמה מטורפת ולמרות שעדיין אין תאריך רשמי, הוא יתרחש "באביב הקרוב", כפי שחשפו השניים. ברוקלין וזוגתו המבוגרת ממנו בחמש שנים התראיינו למגזין הנחשב "ווג" לקראת יום האהבה וסיפרו על ההכנות לקראת האירוע המרגש.

השניים כיכבו בסרטון משעשע שהוכן במיוחד עבור המגזין ובו שניהם נהנים מאחת התשוקות הכי גדולות שלהם בחיים, בישול. "שנינו נחבוש כיפה", חשפה ניקולה בקשר לטקס החופה וברוקלין הוסיף שהוא בעניין של "חתונה יהודית". בתו של המיליארדר היהודי נלסון פלץ שיתפה: "החתונה תיערך בצהריים. ביום שישי בלילה ברוקלין יבלה עם אבא שלי ואחים שלי, ואחר כך יצטרפו אבא שלו ואחים שלו, ואני אשאר עם הבנות. נתחתן למחרת בצהריים, והאמת שאני לא יכולה לחכות".

באנגליה פורסם כי החתונה של הבן הבכור למשפחת בקהאם אכן תהיה יהודית, אך גם יכבדו את המסורת הנוצרית של הבקהאמים וישלבו אותה בצורה מקורית. בנוסף, ברוקלין שיתף לגבי החששות: "אני נהיה חרד כשאני חושב פתאום מה יקרה אם היא לא תגיע לחופה ואני פשוט אעמוד שם ואחכה. זה הפחד הכי גדול שלי", אמר וקרץ לזוגתו. כידוע, לברוקלין ולאביו דיוויד יש קעקוע של צלב על גופם ואילו לניקולה יש קעקוע משותף בעברית תחת הכיתוב :"משפחה". אז חתונה יהודית, קעקוע בעברית, מה הצעד הבא? ירח דבש בישראל? 

ברוקלין בקהאם, ניקולה פלץ
ברוקלין בקהאם, ניקולה פלץ | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי