כך הגיבה אשתו של יובאנוביץ' לאחר שער הניצחון בדרבי

קתרינה קרסמנוביץ' וג'ורג'ה יובאנוביץ' | פרטי, ספורט1

חלוץ מכבי ת"א כבש את לב האוהדים והעניק 2:3 על הפועל תל אביב.."צפיתי והתרגשתי, הגול בסיום היה פשוט מדהים", שיתפה קתרינה קרסמנוביץ', אם ילדיו. מתי היא צפויה להגיע לישראל?

(גודל טקסט)

ג'ורג'ה יובאנוביץ' הוכיח מדוע מכבי ת"א החתימה אותו. הסרבי הצדיק את הציפיות הגדולות ממנו, כשהעניק לקבוצתו 2:3 יקר ודרמטי בדקה ה-93 בדרבי הגדול של תל אביב. החלוץ זכה לאינספור מחמאות בתקשורת בישראל, כאשר גם בארץ מולדתו לא חסכו בפרגונים לשחקן הצעיר. מי שלא הייתה יכולה להישאר אדישה לשער הדרמטי הייתה אשתו של יובאנוביץ', קתרינה קרסמנוביץ', שצפתה בדרמה מרחוק וסיפרה למדור על התחושות: "צפיתי והתרגשתי, הגול בסיום המשחק היה פשוט מדהים". 

החצי השני של יובאנוביץ' צפויה סוף סוף לחבור לבעלה, ולנחות בישראל כבר בשבוע הבא. במידה והרכש החדש של הצהובים יכבוש פעם נוספת, היא תזכה לראות אותו עושה זאת מיציע הכבוד באצטדיון בלומפילד, אחרי שברזומה הקצר שלו אצל מחזיקת הגביע יש לו כבר שני שערים. היא מעולם לא ביקרה בישראל קודם לכן, אבל אין לה ספק שהתקופה בארץ תאיר לה פנים, כאשר היכולת של בעלה בן ה-22 ככל הנראה תתרום להרגשה הטובה. 

כפי שכבר סיפרנו לכם לאחר שיובאנוביץ' חתם במכבי, קתרינה נולדה במונטנגרו. היא שיתפה את המדור בסיפור ההיכרות שלהם: "אני ממונטנגרו והוא מסרביה. אני גדלתי בעיירת חוף והוא הגיע לחופשה וכך נפגשנו. האמת שזה סיפור ארוך – היינו ידידים במשך תקופה ארוכה, ולא היה בינינו שום דבר רומנטי. סיפור האהבה שלנו התחיל באוקטובר 2018, ושלושה חודשים לאחר מכן נכנסתי להריון. אנחנו מסתדרים מצוין ובטוחים באהבה שלנו, והנה אנחנו שלוש שנים אחרי כבר עם שני ילדים". אנחנו כבר מחכים לאיחוד של הזוג הזה שעומד לכבוש את מכבי תל אביב. 

קתרינה קרסמנוביץ' והילדים | פרטי, ספורט1
קתרינה קרסמנוביץ' וג'ורג'ה יובאנוביץ' | פרטי, ספורט1
עוד באותו נושא: ג'ורג'ה יובאנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי