אוהד בוזגלו יודע? החבר החדש של אלה אייבינדר

אוהד בוזגלו, אלכסה סוטניקובה, אלה אייבינדר | אור גפן

רגע לפני הוולנטיינס, השורדת נצפתה מתנשקת בהופעה עם גבר אחר, איתו אף עזבה את המקום. אייבינדר טוענת כי היא "עדיין לא בזוגיות", ומה היה לחבר הקרוב להגיד?

(גודל טקסט)

לרגל חגיגות הוולנטיינס שמתקיימות היום (שני), בסוף השבוע האחרון צמד היוצרות האיטלקיות ג'ולי ואסיה עלו לראשונה להופעה חיה אל מול 3,000 אנשים באקספו שבגני התערוכה בתל אביב. האירוע כולו היה בהפקת "Oh no" מקבוצת "ONE OF US" שבראשה עומדים המפיקים שון אטיאס וסתיו פדלון. מיטב סלבריטאי ארצנו לא פספסו את ההופעה השווה ביניהם השורד לשעבר, והמאמן, אוהד בוזגלו ואלכסה סוטניקובה, הידידה הכי קרובה אליו, ומה לגבי הצלע השלישית במשולש אוהד- אלכסה- אלה אייבינדר? מסתמן שהיא המשיכה הלאה. 

השורדת הכי אהובה על המסך נהנתה עם החברים הקרובים כמו תמיד, אך הגיעה להופעה עם מאור שושן, יהלומן בן 33 מתל אביב איתו נצפתה מתנשקת במהלך ההופעה והשניים אף עזבו יחד יד ביד את המקום. עדשת המצלמה קלטה אותם יחדיו ואלה והצמוד החדש לא הצליחו להתחמק מתמונה משותפת. אבל, לא היינו ממהרים לייחס לו טייטל מחייב כל כך מהר, מאחר ואלה השיבה על שאלות העוקבים שלה ולשאלה האם יש לה חבר ענתה: "אני עדיין לא בזוגיות. הוא כרגע חבר טוב, מה יהיה בהמשך אי אפשר לדעת". 

מיהרנו לפנות למי שהיה עם אלה ברומן סוער על האי ומחוצה לו וכיום חבר קרוב מאוד, אוהד בוזגלו, שנתן את דעתו בנושא הגבר החדש בחייה של אלה: "האמת שאלה לא דיברה איתי עליו ואני לא ממש יודע כמה הם קרובים. אני רוצה שיהיה לה טוב כי מגיע לה ויש לה לב גדול. לא הייתי ממהר לכנות כל בחור שיוצא עם אלה כחבר חדש. פגשתי אותו במסיבה והיתה בנינו לחיצת יד קצרה", סיפר אוהד והוסיף: "לדעתי עם הזמן נהיה יותר חכמים אם זה רציני. אם האינטואיציות שלה בבחירת בן זוג יהיו טובות כמו בהישרדות אז אין מה לדאוג לה". מאחלים לאלה ולאוהד לכבוד יום האהבה להיות מאושרים ובזוגיות טובה. 

אוהד בוזגלו, אלכסה סוטניקובה | אור גפן
אלה אייבינדר, מאור שושן | אור גפן
אלה אייבינדר | אינסטגרם
אלה אייבינדר, מאור שושן | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי