"אתה אבא מת, חתיכת בטלן": כוכב הכדורגל מעולם לא פגש את בנו?

דוגמנית, אילוסטרציה
דוגמנית, אילוסטרציה | KENA BETANCUR / Contributor

הדוגמנית קטי מורגן תקפה בחריפות את דמראי גריי מאברטון: "הילד שלך עוד רגע בן שנתיים, זה מתכתב נהדר עם הדמות לחיקוי שאתה מנסה להציג ברשתות החברתיות". שחקן הכנף של הטופיס הכחיש

(גודל טקסט)

קטי מורגן הטיחה האשמות קשות מאוד בדמראי גריי, כדורגלן אברטון. הדוגמנית, שיצאה עם השחקן במשך כשנה, יצאה נגדו וקראה לו "בטלן" מאחר ולדבריה הוא טרם פגש את בנם. היא קראה לו להפסיק להציג שקרים ברשתות החברתיות, שם לטענתה הוא מנסה לשמש כמדל לחיקוי.

כאמור, מורגן טוענת ששחקן הכנף עוד לא מצא זמן לפגוש את בנם שבחודש הבא יחגוג שנתיים. קטי סיפרה שהקשר שלהם נותק כשהיא הייתה בהריון והתפוצצה על גריי לאחר שהוא שיתף באינסטגרם שלו תמונות של הילד המשותף שלו ושל האקסית שלו, אמה היקמן. הדוגמנית הבריטית כתבה: "או שתשתף תמונות של כל הילדים שלך, או של אף אחד מהם. להעמיד פנים שאין לך ילד איתי ולהרשות לך להמשיך לזלזל ולא לכבד אותו – לא יקרה יותר. הגיעו מים עד נפש. אתה אבא מת".

קטי, שכאמור הייתה צמודה לגריי במשך שנה שלמה עוד לפני שיצא עם היקמן, אמרה מילים קשות שלטענתה מגיעות מעומק ליבה וזאת אחרי ההתנהגות הביזיונית שהכדורגלן הפגין כלפיה. היא הוסיפה: "הבן שלנו אוטוטו בן שנתיים ומעולם לא פגשת אותו. מתכתב נהדר עם 'הדמות לחיקוי' שאתה מנסה להציג ברשתות. אולי אתה צריך לקרוא ספר על איך להיות אבא". מנגד, גריי הכחיש את ההאשמות ואמר שהוא משלם מזונות לקטי עבור בנו כל חודש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי