אחרי הפרידה, פאני בוזגלו יצאה לדייט עם בחור "שווה של החיים"

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אלבום פרטי

כחודש וחצי לאחר שהיא ושופט הכדורגל פירקו את החבילה, גרושתו של אוהד בוזגלו חשפה מול כולם את ההצעה שקיבלה: "אין לו אינסטגרם, הוא חכי חמוד בעולם". איך זה נגמר? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

מאז "הישרדות VIP", פאני בוזגלו על הגל ואי אפשר לעצור אותה. אמש (שני) איחלה כוכבת "הבוזגלוס'" יום האהבה שמח ל-110 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ושיתפה אותם בהצעה שקיבלה: "תקשיבו, קיבלתי הזמנה לדייט הערב, הוא אמר לי 'המתנתי זמן מסויים כדי שנצא לדייט המושלם ובגלל שהיום זה יום האהבה, אני חושב שזה הרגע המתאים והנכון'", סיפרה בכנות הרווקה הלוהטת וביקשה מהעוקבים לקבוע אם כדאי לה לצאת לפגוש את הבחור המסתורי. 

בוזגלו רמזה שבא לה לצאת לדייט המדובר: "בקיצור, ניסיתי להתחמק אמרתי לו שאני לפני טיסה, צריכה לארוז, ויש לי מלא סידורים לעשות, אבל הוא לא מוותר לי ואני לא יודעת מה לעשות. אגב, הוא לא צופה בסטורי, ללכת או לא ללכת? והוא שווה של החיים, הכי חמוד בעולם". ואכן, השורדת לשעבר יצאה עם אותו בחור שאין לו אינסטגרם, אחרי ש-84 אחוז מהמצביעים בסקר עודדו אותה והיא שיתפה אפילו תמונה מהמנה שהזמינה בדייט, עם זאת, מסתבר שלא כל הנוצץ זהב.

פאני העלתה הבוקר סטורי נוסף בו סיפרה איך היה לה ובואו נגיד שדייט שני, כנראה שלא יהיה: "האמת שהדייט היה חמוד, סבבה, אבל אתם מכירים את זה שנתקעת השיחה? אם יש משהו שאני שונאת זה ששיחה נתקעת. די מוריד. הוא יכול להיות הכי יפה בעולם, אבל זה מוריד ברגע, אז בואו נגיד שניסיתי לסיים את זה כמה שיותר מהר וזהו. נסעתי הביתה, הלכתי לטימי שלי (הכלב)", שיתפה בכנות האופיינית לה. אז הדייט היה "חצי כוח" במונחים של היום, אבל פאני כבר עם הראש בארה"ב, כי מחר היא והבסטי, דניאל ציוני, יעלו על מטוס בדרך לכבוש את ניו יורק ומיאמי. 

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי