ניצח את כולם: המתנה המדהימה שערן זהבי קנה לאשתו שי

ערן ושי זהבי | אינסטגרם

כמו דני אלבס, ניימאר ודני אבדיה: כוכב פ.ס.וו איינדהובן לא הסתפק בפרחים והפתיע את אם ילדיו בצורה הכי מקורית שיש. לירון שרון עם הפרטים המלאים והסכום שהחלוץ הוציא כדי לשמח את אהבת חייו

(גודל טקסט)

על המתנה הכי מקורית שראינו ביום האהבה אחראי לא אחר מאשר ערן זהבי, כוכב פ.ס.וו איינדהובן, שהפתיע את שי שלו עם יצירת ה-NFT הראשונה שלה. החלוץ, שיפגוש ביום חמישי את האקסית מכבי ת"א, הפתיע ורכש לאשתו יצירה דיגיטלית של Desperate Ape wives שעלתה לו באזור ה-15 אלף שקלים חדשים ובכך השקיע בענף המטורף שצובר לאחרונה תאוצה בכל העולם.

אחרי שניימאר, דני אלבס ודני אבדיה רכשו את היצירה דיגיטלית של הקופים מלאי הסטייל, חשוב שתדעו כי ענף ה-NFT (קיצור של Non-Fungible Token) הוא מעין מטבע חד-פעמי המגיע עם מידע ייחודי, שמאפשר לאספנים ולרוכשים בעלות ואימות מקוריות על היצירות הכי משוכפלות של העידן הנוכחי – יצירות דיגיטליות. מסתבר שזהבי עשה אחלה של עסקה מאחר והענף החדש צובר תאוצה פסיכית עד לרמה שיצירת ה-NFT שרכש יכולה להיות שווה פי 4 או 5 בעוד מספר שבועות.

אשת הכדורגלן אהבה את המתנה שקיבלה וכבר החליפה את תמונת הפרופיל שלה באינסטגרם. בחודש שעבר סיפרנו לכם על ניימאר שרכש ביחד עם חבריו לחדר ההלבשה של פ.ס.ז', וראטי ופראדס, את הקוף הדיגיטלי שעלה קרוב לחצי מיליון יורו (!), ככה שנראה לנו שהמטבע הייחודי הזה עומד לכבוש את העולם. הזהביים בילו את יום האהבה הבינלאומי ביחד ובערב נפגשו עם החברים הטובים אלי דסה וארוסתו ירדן ארד, ואליהם הצטרפו שוערה של פיינורד, אופיר מרציאנו ואשתו שלי מרציאנו שהגיעו לחגוג ולסעוד במסעדת ה-MOMO שממוקמת בלב אמסטרדם. 

המתנה המקורית של ערן זהבי
המתנה המקורית של ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי