כוכב העבר יוצא עם בחורה שצעירה ממנו ב-25 שנה ומצהיר על אהבתו לסקס

מרסל סאולין
מרסל סאולין | מסך, אינסטגרם

אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה, לו שישה ילדים מנשים שונות, חשף את הזוגיות החדשה שלו והבהיר כי נהג לקיים יחסי מין עם אשתו לפני משחקים: "זה גרם לי להרגיש קליל ורגוע". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הוא נחשב לאחד החלוצים הטובים בכל הזמנים, הבקיע לא פחות מ-772 שערים לאורך הקריירה המפוארת שלו – נתון שמציב אותו במקום השלישי בהיסטוריה בכיבוש שערים – וכעת הוא גם חובק בת זוג לוהטת במיוחד, הצעירה ממנו ב-25 שנים. אנחנו כמובן מדברים על רומאריו האגדי שחשף כי הוא יוצא עם משפיענית הרשת ברזילאית, מרסל סאולין (31), כשהעלה תמונה איתה כשהם מחובקים בפסטיבל ראפ גדול לעיניהם של מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם.

רומאריו בן ה-56 התגרש מאשתו הראשונה מוניקה ב-1995 וכעת צמוד חזק לכוכבת הרשת הבלונדינית שמרבה להשוויץ בחבר שלה ובאחוזה המפוארת שלו אצלה בסטורי. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהוא יוצא עם מישהי צעירה ממנו, כשבעבר הוא ניהל זוגיות פוטוגנית מאוד עם סטודנטית יפייפיה בת 22, אנה קרולין, אליה היה צמוד במשך כשנה.

לרומאריו, שאף נכנס לפני מספר שנים לפוליטיקה, יש שישה ילדים ממספר נשים שונות, כולל בן שנולד לו מרומן שניהל כשעדיין היה נשוי לאשתו השנייה, דניאל פאבטו. הוא ידוע כאחד שאוהב לחגוג ובעבר אף הצהיר כי "סקס תמיד היה מדהים עבורי. הייתי מקיים יחסי מין אשתי גם לפני משחקים, כי זה גרם לי להרגיש רגוע וקליל יותר על המגרש".

עוד באותו נושא: רומאריו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי