אשתו של כדורגלן העבר נאלצה למחוק את התמונה והבהירה: הצפייה מעל גיל 18

רוברטה סינפולי
רוברטה סינפולי | מסך, אינסטגרם

מיני סערה באיטליה: רוברטה סינפולי, אם ילדיו של קלאודיו מרקיזיו, קיבלה אזהרה מאינסטגרם לאחר ששיתפה תיעוד של בעלה אוחז בחזה שלה בזמן שהיא לובשת חוטיני וחזייה שקופה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אשתו של קלאודיו מרקיזיו, שחקן יובנטוס ונבחרת איטליה בעבר, נאלצה לערוך תמונה ששיתפה באינסטגרם לאחר שלא עמדה בחוקים של הרשת החברתית. רוברטה סינפולי פירסמה תמונה שבה היא לבושה בחזייה שקופה ותחתוני חוטיני ואילו בעלה עומד מאחוריה נטול חולצה ואוחז בחזה שלה. התמונה הפרובוקטיבית עוררה מיני סערה באיטליה וכיכבה בכל מדורי הרכילות.

המדיניות של אינסטגרם ברורה וחד משמעית בנוגע לעירום ועל כן אשת הכדורגלן מחקה את התמונה ושיתפה אותה מחדש, כשהפעם היא הוסיפה לבבות ורודים שכיסו את הפטמות שלה וכתבה: "כימיה אומנותית". כדי לא להשאיר מקום לספק, היא פירסמה את הפוסט בסטורי והוסיפה אייקון ענק שאומר "לעיניהם של בני 18 ומעלה בלבד". הזוג הרותח הזה נשוי כבר כמעט 15 שנה, יש לו שני ילדים והוא נחשב לאחד החזקים, היציבים וכן גם הלוהטים בעולם הכדורגל. 

לכדורגלן העבר בן ה-36 יש חמישה מיליון עוקבים ברשת החברתית וגם הוא שיתף את התמונה האקסטרה לוהטת בפני העוקבים שלו. מעבר להיות יפה מאוד, אשתו של שחקן העבר היא גם אשת עסקים ממולחת ובבעלותה שתי מסעדות יפניות. הפיד שלה בדרך כלל מלא באופנה וסטייל והפעם החליטה שמתחשק לה לפרסם את התמונה הפרובוקטיבית, אבל בעקבות המדיניות הקפדנית של אינסטגרם, היא הלכה לפי המוסכמות והעלתה גרסה מעודנת יותר. מה דעתכם? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי