הפעם זה סופי? כוכב בית"ר ירושלים ובת הזוג שוב הפרידו כוחות

הדר דיזהב | פרטי

למדור נודע כי מיכאל אוחנה והדר דיזהב פירקו את החבילה בפעם השלישית, אבל בניגוד לזוגות אחרים הם לגמרי שמרו על פאסון. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתקווה שסיפור האהבה יסתיים בטעם טוב

(גודל טקסט)

הפעם זה סופי? מיכאל אוחנה והדר דיזהב כבר לא. למדור נודע כי הזוג הנוצץ פירק את החבילה והחליט להיפרד בפעם השלישית. אי שם ביוני 2019, כזכור, סיפרנו לכם כאן במדור על הפרידה הדרמטית בין הכדורגלן לרקדנית, לאחר שלוש שנים שהיו צמודים בזמן שאוחנה שיחק במדיה האדומים של הפועל באר שבע. לבית"ר ירושלים, קבוצתו הנוכחית, הקשר המוכשר הגיע כרווק.

כעבור כחצי שנה, בערב בו קיבלנו את שנת 2020, אוחנה והדר הגיעו ביחד למסיבת הסילבסטר של בית"ר ירושלים והכריזו על הקאמבק הגדול. אז סיפרו למדור: "אנחנו שמחים שחזרנו, טוב לנו ביחד". קצת יותר משנתיים חלפו ולצערנו שוב החליטו הדר ומיכאל לסיים את הזוגיות. למרות הפרידה, המדור שמח לראות שהשניים לא הסירו עוקב אחד לשנייה באינסטגרם, כפי שעושים לא מעט זוגות שנפרדים, ואף לא מחקו את התמונות המשותפות היפות שלהם ברשתות החברתיות.

האם זה מצביע על סיכוי לקאמבק נוסף? ימים יגידו. אגב, הדר נמצאת בימים אלו בארצות הברית, שם היא רוקדת כמו שרק היא יודעת ושורפת את ליבם של האמריקאים ואף חוגגת היום (שישי) את יום הולדתה ה-26, ואילו הקשר נשאר בארץ הקודש והוא ימשיך לעבוד קשה מאוד על מנת לעזור לקבוצתו בקרבות התחתית המסעירים אליה נקלעה. כל שנותר לנו זה לאחל להדר מזל טוב לרגל יום הולדתה, לאוחנה בהצלחה במאני טיים, ולקוותו שאולי נדווח פה בעתיד על קאמבק נוסף, כי למקרה ששכחתם, שני הירושלמים הכירו כבר בגיל 14 וסיפור האהבה הזה ראוי לסוף טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי