"הרגשתי אפס": אוהד בוזגלו חושף את הסיבה האמיתית לגירושים מפאני

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | אוהד קב

מאמן הכדורגל השיב לשאלות העוקבים באינסטגרם והחליט לפתוח בפני כולם את פירוק החבילה: "היא התפרקה והתרסקה, מאותו רגע אמרתי לעצמי שאני לעולם לא אבגוד, אשקר ואסתיר". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בזמן שפאני בוזגלו מבלה בניו יורק ומעוררת קנאה, הגרוש אוהד בוזגלו ואלכסה שלו שבו מחופשה באיטליה שבמהלכה הם צפו במשחק של אינטר מול ליברפול בן סירו במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. בינתיים, מאמן הכדורגל החליט להשיב בכנות מלאה לשאלות העוקבים באינסטגרם ובין השאר הוא גם חשף את הסיבה שהביאה לפרידה מאם ילדיו אחרי עשור של חיי נישואים.

בוזגלו הסביר: "לאחר עשר שנים פלוס ארבעה ילדים שהייתי רק עם פאני, הרגשתי שאני רוצה אינטרקציה עם נשים אחרות למרות שמאוד אהבתי אותה והיינו מאושרים. היצר בתוכי בער בי ודחף אותי לרצות לייצר אינטרקציה עם אחרות. לא רציתי לאבד את פאני וידעתי שאם אהיה עם אחרות, היא לא תקבל את זה. אז התחלתי להתכתב עם נשים אחרות באתר נשואים נשואות (כן, יש אתר כזה, בוגדים בוגדות). לא הספקתי להיפגש עם אף אחת כי חששתי ולכן הסתפקתי בהתחלה רק בהתכתבויות", חשף האח הבכור למשפחת בוזגלו והוסיף מה קרה לאחר מכן.

"יום אחד פאני בדקה לי את הטלפון ותפסה התכתבות עם מישהי, היא התפרקה והתרסקה. זה רגע שאתה כגבר מרגיש אפס אחד גדול שלא שווה כלום ובטח שלא אותה. הבנתי שהייצר שלי לא יאפשר לי להיות רק עם אישה אחת והחלטתי לעזוב את הבית. פאני לא ביקשה ממני לעזוב ולא ידעה איך לעכל את העניין, ראיתי המון עצב בעיניים שלה. מאותו הרגע אמרתי לעצמי שאני לעולם לא אבגוד, לא אשקר ולא אסתיר. המקרה עם פאני הפך אותי למי שאני היום ומאז גם מערכת היחסים איתה טובה ונשמרה בחברות. תמיד אשמור עליה ואהיה שם בשבילה, לנצח", סיכם אוהד. 

פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו
פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים" | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי