שבוע לאחר הפרידה מהאקסית, כוכב הכדורגל החל לצאת עם מלכת היופי

קרולינה סטרמארה
קרולינה סטרמארה | מסך, אינסטגרם

זמן קצר לאחר שזוגתו נפרדה ממנו, החלוץ הלוהט החל לנהל מערכת יחסים עם שדרית כדורגל שהיא במקרה גם אוהדת מושבעת של הקבוצה שבה הוא משחק. לירון שרון עם הפרטים על הזוג שמטריף את התקשורת

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם כאן במדור על דושאן ולאחוביץ' הלוהט הייתה מיד לאחר ששחקן הרכש "קיבל בירושה" את ביתו של כריסטיאנו רונאלדו בטורינו. כעת, לפי דיווחים באיטליה, החלוץ בן ה-22 של יובנטוס הולך לחלוק את הבית המפואר והחדש שלו עם אחת הנשים היפות במדינה. 

ימים נהדרים עוברים על ולאחוביץ', שהתאקלם מצוין ביובנטוס ופורח גם מחוץ למגרש. החלוץ מצא אהבה חדשה עם אישיות מגה מפורסמת באיטליה, שבוע ימים בלבד לאחר הפרידה שלו ושל האקסית, מריאסולה פוליו. זוגתו הקודמת של הסרבי נפרדה ממנו והוא החליט שאין טעם לחכות לפני מערכת היחסים הבאה. לפי התקשורת באיטליה, ולאחוביץ' החל לנהל זוגיות רותחת עם הדוגמנית קרולינה סטרמארה בת ה-23, שזכתה בתואר מלכת היופי של ארץ המגף בשנת 2019. 

השניים נפגשו בעבר בפירנצה ונמצאים בקשר מהרגע שהגיע הסרבי ליובה. כפי שדווח באיטליה, הזוג כנראה הספיק אפילו לחגוג את יום ההולדת שלהם ביחד בסוף ינואר, כשלשחקן מלאו 22 ב-28 לחודש ולאיטלקיה הלוהטת 23 יום לפניו. התקשורת משתגעת מהקשר בין ההחלוץ לדוגמנית שעובדת גם כשדרית כדורגל והצהירה יותר מפעם אחת שהיא אוהדת מושבעת של יובנטוס.

באיטליה סבורים שלמרות שהם עדיין לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, הם נמצאים בזוגיות לוהטת שכרגע נשמרת בחשאי. קרולינה הציגה למאות אלפי העוקבים שלה את המתנה שקיבלה ליום הולדתה, רינג' רובר נוצצת ולא חשפה ממי קיבלה אותה. ניחוש שלנו – בן הזוג החדש פינק ובענק. אנחנו במדור נמתין לתמונה רשמית של השניים. מבטיחים לעדכן בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי